Πιο αναλυτικά, για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2007 έως 31 Δεκεμβρίου 2007 ο όμιλος παρουσίασε σε ενοποιημένη βάση κύκλο εργασιών 706,2 εκατ. ευρώ έναντι 484,4 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2006, δηλαδή αύξηση κατά 45,8%. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 30,3% και ανήλθαν στα 157,9 εκατ. ευρώ από 121,2 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 125,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με 106,0 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2006, με αύξηση 18,4%, τα δε καθαρά κέρδη μετά φόρων στα 89,6 εκατ. ευρώ από 81,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 9,6% παρά τα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα σε σύγκριση με το έτος του 2006, όπου η ΚΑΕ Α.Ε. είχε ενοποιηθεί μόνο για τους τελευταίους οκτώ μήνες του έτους.
Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,21 ευρώ έναντι 1,98 ευρώ.
Τα σημαντικότερα στοιχεία των αποτελεσμάτων της Folli Follie:
Για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2007 έως 31 Δεκεμβρίου 2007, κύκλο εργασιών 292,0 εκατ. ευρώ έναντι 247,8 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2006, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 17,8%. Σε συγκρίσιμες συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι πωλήσεις θα είχαν αυξηθεί κατά 26%.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 26,1% και ανήλθαν στα 88,1 εκατ. ευρώ από 69,9 εκατ. ευρώ
Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή Folli Follie (stand alone):
Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο έτος του 2007 η Ιαπωνία σημείωσε το 18% των συνολικών πωλήσεων και παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 44% παρουσιάζοντας αύξηση κατά 20%, η Ευρώπη κατέγραψε το 20%, μια αύξηση της τάξεως του 13%, και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 18%, αυξανόμενες κατά 41% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος:
Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 59% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 34% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 7%.
H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 25 χώρες, έχει πάνω από 350 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr