Συγκεκριμένα, η διοίκηση επισήμανε πως ο όμιλος δραστηριοποιείται παγκοσμίως με 570 σημεία πώλησης, 5.300 άτομα ανθρώπινο δυναμικό και πωλήσεις άνω των ευρώ 850 εκατ. (pro forma). Οι τομείς δραστηριότητας του Ομίλου και η στρατηγική ανάπτυξής τους συνοψίζονται σε πέντε σημεία.
Στα own brands, δηλαδή τα Folli Follie και Links London, ώστε να εξελιχθούν σε παγκοσμίου φήμης brands, καθώς και στο λιανικό εμπόριο, με περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου λιανικής διάθεσης με νέα σημεία πώλησης σε ποσοστό 10% κάθε χρόνο τα επόμενα τρία χρόνια.
Ακόμη, στα πολυκαταστήματα, Attica, Factory Outlet στην Πειραιώς και Factory Outlet στο εμπορικό πάρκο του αεροδρομίου Αθηνών, συνολικού εμβαδού 51.000 τ.μ. και πωλήσεων ύψους ευρώ 147,3 εκατ. (σε τελικούς καταναλωτές), με περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου με τέσσερα νέα πολυκαταστήματα σε Ελλάδα και Ρουμανία έως το 2010, συνολικού εμβαδού 55.000 τ.μ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr