Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις της εταιρίας παρουσιάζουν αύξηση κατά 55,6% φθάνοντας τα 189,3 εκατ. ευρώ, ενώ το EBITDA αυξήθηκε κατά 27,8% στα 43,4 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον, το καθαρό κέρδος παρουσιάζει μια σταθερή αύξηση κατά 20,9% στα 22,1 εκατ. ευρώ από 18,3 εκατ. ευρώ, λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα επεκτατική στρατηγική του Ομίλου και τα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2007.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 27,8% και ανήλθαν στα 43,4 εκατ. ευρώ από 33,8 εκατ. ευρώ
Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 28,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με 25,1 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2007, ενισχυμένα δηλαδή κατά 13,5%.
Τα σημαντικότερα στοιχεία των αποτελεσμάτων της Folli Follie
Για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2008 έως 31 Μαρτίου 2008, κύκλο εργασιών 76,9 εκατ. ευρώ έναντι 69,0 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,5% κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2007. Σε συγκρίσιμες συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι πωλήσεις θα είχαν αυξηθεί κατά 21,6% φθάνοντας τα 83,9 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 17,5% και ανήλθαν στα 28,5 εκατ. ευρώ από 24,3 εκατ. ευρώ.
Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή:
Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο πρώτο τρίμηνο του 2008 η Ιαπωνία σημείωσε το 15% των συνολικών πωλήσεων παρουσιάζοντας αύξηση πωλήσεων κατά 9%,, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 54% παρουσιάζοντας αύξηση κατά 12%, η Ευρώπη κατέγραψε το 16%, μια αύξηση της τάξεως του 10%, και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 15%, αυξανόμενες πωλήσεις κατά 15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος:
Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 69% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 35% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 6%.
H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 25 χώρες, έχει πάνω από 350 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr