Η διάκριση αυτή είναι η μοναδική που δόθηκε μέχρι σήμερα από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό European Foundation for Quality Management, σε αντίστοιχη μονάδα στην Ελλάδα και μια από τις ελάχιστες που δόθηκαν σε Τράπεζα σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Το ταξίδι προς την Επιχειρηματική Αριστεία και την Ολική Ποιότητα ξεκίνησε το 2004 με πρώτο σταθμό την κατάκτηση της Ευρωπαϊκής διάκρισης E.F.Q.M. Committed to Excellence και συνεχίστηκε με την κατάκτηση του 2ου επιπέδου διάκρισης Recognised for Excellence. H Διεύθυνση έχει ενστερνιστεί το μοντέλο του E.F.Q.M. σαν ένα εργαλείο βελτίωσης της απόδοσής της. Τα κριτήρια του μοντέλου σε συνδυασμό με τη λογική RADAR (Results Approach Deployment - Assessment Review) βοήθησαν στην επιλογή δράσεων και έργων για τη βελτίωση των λειτουργιών και των υπηρεσιών που προσφέρει.
Η Διεύθυνση διαθέτει κεντροποιημένες υπηρεσίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι αρμοδιότητές της επικεντρώνονται σε υπηρεσίες Κίνησης Κεφαλαίων, SWIFT, Επιταγών, Συναλλαγματικών, Τραπεζογραμματίων, Εισαγωγών-Εξαγωγών, Θεματοφυλακής Τίτλων & Παραγώγων, Χρηματιστηριακών συναλλαγών, Κεφαλαιαγοράς και στη διαχείριση των συστημάτων πληρωμών και εκκαθάρισης συναλλαγών (ΕΒΑ-STEP1,STEP2, EUROCLEAR, ΔΙΑΣ, TARGET,κ.α.). Η Διεύθυνση είναι υπεύθυνη και για τη διαχείριση του έργου της μετάβασης της Τράπεζας στον SEPA (Single Euro Payments Area).
«Η συλλογική εργασία, η ενίσχυση της ενιαίας κουλτούρας, η ενδυνάμωση των δεξιοτήτων του προσωπικού, η βελτίωση της απόδοσης σε όλα τα επίπεδα και η αποτελεσματική διαχείριση των αλλαγών είναι μόνο μερικά από τα οφέλη που αποκομίσαμε» επεσήμανε η κ. Ελένη Ζήκου, Διευθύντρια της Διεύθυνσης Κίνησης Κεφαλαίων και Κεντρικών Εργασιών της Τράπεζας Πειραιώς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr