• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Πτώση της διαφημιστικής δαπάνης

12:19 - 09 Ιουν 2011 | ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Συνεχίζεται η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης το 5μηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services. Ωστόσο είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η πτώση στην τηλεοπτική διαφήμιση φαίνεται να «φρενάρει».
Όπως δείχνουν τα στοιχεία, τον Μάιο, η πτώση της ήταν μόλις 0,66% σε σχέση με τον Μάιο του 2010, όταν τα άλλα κύρια μέσα συνέχισαν να έχουν σημαντικές απώλειες: -19,36% τα περιοδικά, -12,32% οι εφημερίδες, -31,44 το ραδιόφωνο.

Στο σύνολο 5μηνου ωστόσο, η πτώση της διαφήμισης στην τηλεόραση φθάνει το 13,59%, ενώ τις μικρότερες απώλειες φαίνεται να έχουν οι εφημερίδες, με πτώση κάτω του 10% (-9,77%).

Τα περιοδικά εξακολουθούν να χάνουν κονδύλια (-22,36%), ενώ το ραδιόφωνο συνεχίζει να «αιμορραγεί» με απώλειες που έφθασαν το 30,36%.

Πηγή: Media Services, Ποσά σε ευρώ

* Τον Ιανουάριο του 2011, αποχώρησαν από τη μέτρηση οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Μελωδία, Athens DJ και Rock FM, ενώ τον Απρίλιο οι σταθμοί Love και Happy. H σύγκριση ίδιων σταθμών τον Μάιο του 2010 με τον Μάιο του 2011 δείχνει μείωση 14,08%, ενώ του 5μηνου 2010 και 2011 δείχνει επίσης μείωση 14,56%.
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman