• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Αερομεταφορές

ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η αρμόδια επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενέκρινε σήμερα την παροχή κρατικής βοήθειας ύψους 7 δισ. ευρώ στον γαλλικό αερομεταφορέα Air France

Μετά από μια μακρά περίοδο ιδιωτικοποιήσεων και εκχώρησης μεγάλων μετοχικών πακέτων σε ιδιώτες αλλά και την ραγδαία ανάπτυξη των αερομεταφορών, λόγω και των εταιριών χαμηλού κόστους, ειδικά στην Ευρώπη, ο κύκλος αλλάζει. Κι εκεί που η σύζευξη «κράτος και αερομεταφορές» ήταν εξοβελιστέα, τώρα, πλέον είναι αναγκαία συνθήκη για τη σωτηρία. Βέβαια το «κερασάκι» είναι και οι χιλιάδες απολύσεις.

Η Lufthansa διαπραγματεύεται ένα "πακέτο" διάσωσης 10 δισ. ευρώ που θα οδηγήσει στον έλεγχο μεριδίου 25,1% στην εταιρεία από το γερμανικό δημόσιο, έγραψε η εφημερίδα Der Spiegel.

Από την Δευτέρα, 4 Μαΐου οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa ζητούν από όλους τους επιβάτες να φορούν μάσκα προσώπου σε όλες τις πτήσεις. Επιπλέον, οι εταιρείες συστήνουν τους επιβάτες να φορούν τη μάσκα καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, ακόμη και πριν ή μετά την πτήση στο αεροδρόμιο και όταν δεν μπορεί να τηρηθεί η ελάχιστη απόσταση ασφαλείας. Παρά τις πολυάριθμες προσαρμογές στη διαδικασία εξυπηρέτησης, δεν είναι πάντα εφικτό να τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις σε μια πτήση. Συνεπώς, αυτό το μέτρο εφαρμόζεται σαν ένα επιπλέον  μέτρο προστασίας για όλους τους επιβάτες. Μάσκα θα φορούν υποχρεωτικά και όλα τα πληρώματα στις πτήσεις των αεροπορικών του Ομίλου που έρχονται σε άμεση επαφή με τους επιβάτες.    

Καθαρές ζημιές ύψους 641 εκατ. δολαρίων ή 1,11 δολ. ανά μετοχή ανακοίνωσε η Boeing το πρώτο τρίμηνο του 2020, από καθαρό εισόδημα 2,15 δισ. δολαρίων ή 3,75 δολ. ανά μετοχή, κατά την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

Το γερμανικό κράτος συμφώνησε να στηρίξει τη Lufthansa με πακέτο διάσωσης ύψους 9 δισ. ευρώ (9,74 δισ. δολάρια), ζητώντας όμως σε αντάλλαγμα την απόκτηση μειοψηφικού ποσοστού στον γερμανικό αερομεταφορέα, δικαίωμα άσκησης βέτο και την τοποθέτηση ενός ή δύο μελών στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, όπως μεταδίδει το Business Insider.

Η παγκόσμια εναέρια κυκλοφορία δεν θα επιστρέψει στα επίπεδα που είχε προ της πανδημίας του νέου κορονοϊού για τα επόμενα δύο με τρία χρόνια, εκτίμησε σήμερα ο Ντέιβιντ Καλχούν, ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing, στην ετήσια συνάντηση της εταιρείας.

Επιπλέον κεφάλαια 9,5 δισ. δολαρίων εκταμίευσε το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών από το Πρόγραμμα Στήριξης Μισθών προς τους αερομεταφορείς των ΗΠΑ, ανεβάζοντας στα 12,4 δισ. δολάρια το ποσό των κεφαλαίων που παρέχεται στον κλάδο.

Την πρόθεσή της να καταφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο προκειμένου να σταματήσει τη Γαλλία και άλλες χώρες από το να «χαρίζουν επιλεκτικά δισεκατομμύρια ευρώ στις μη αποδοτικές αεροπορικές εταιρείες τους» εξέφρασε η Ryanair.

Σε κίνδυνο αποστράγγισης της ρευστότητάς της βρίσκεται η γερμανική αεροπορική Lufthansa εντός των επόμενων εβδομάδων, με την εταιρεία να σημειώνει ότι η διεθνής ανισορροπία όσον αφορά τις τιμές του αργού επιτείνει το πρόβλημά της, ενώ η επιβίωσή της εξαρτάται από τις διαπραγματεύσεις για πακέτο κρατικής διάσωσής της.

Η Emirates αυξάνει τα προληπτικά μέτρα τόσο στο αεροδρόμιο όσο και κατά τη διάρκεια των πτήσεων προκειμένου να διασφαλίσει την υγεία και τη μέγιστη ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων της.

 Ο Διευθύνων Σύμβουλος της EasyJet, Johan Lundgren, έχει προτείνει οι μεσαίες θέσεις να παραμείνουν κενές για την προφύλαξη των επιβατών όταν επιστρέψει στη λειτουργία της η εταιρεία μετά την αναστολή των δραστηριοτήτων της εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού.

Τα εγχώρια αεροπορικά ταξίδια έχουν μειωθεί κατά 70% σε όλο τον κόσμο και η ανάκαμψη τους επόμενους έξι μήνες πιθανόν να είναι βραδεία λόγω της ζημιάς που έχει προκαλέσει ο κορονοϊός στο οικονομικό περιβάλλον, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA).

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman