Στα πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας του Ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων σε διεθνές επίπεδο, διοργανώθηκε Καμπάνια Προώθησης Ελληνικών Προϊόντων στα καταστήματα "Delta Maxi" και "Tempo" του Oμίλου στη Σερβία, στα οποία διατίθενται ήδη 250 κωδικοί από την Ελλάδα.
Μέσα από την ενέργεια, που θα διαρκέσει 3 εβδομάδες (25/03 – 14/04), οι Σέρβοι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μια μεγάλη ποικιλία ελληνικών προϊόντων, όπως τυρί, ελιές, ελαιόλαδο, ούζο, κρασί, μπύρα, προϊόντα αρτοποιίας ζαχαρώδη, φρούτα κτλ, να διαπιστώσουν τα ποιοτικά πλεονεκτήματα των ελληνικών προϊόντων και να προσθέσουν μια γεύση από Ελλάδα στην καθημερινή τους ζωή και στο τραπέζι τους, λίγο καιρό πριν τις καλοκαιρινές τους εξορμήσεις στη χώρα μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων στη Σερβία παρουσιάζουν σημαντική αύξηση, της τάξης του 30% για την περίοδο 2008-2012, αποδεικνύοντας και την προτίμηση που δείχνουν σ' αυτά οι Σέρβοι καταναλωτές.
Η σημασία της πρωτοβουλίας υπογραμμίστηκε από την Σοφία Τσαμίχα, εκπρόσωπο του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βελιγράδι, η οποία παραβρέθηκε στην εκδήλωση για την έναρξη της Καμπάνιας Προώθησης Ελληνικών Προϊόντων και μεταξύ άλλων δήλωσε: «Η Ελλάδα είναι τα προϊόντα της και τα ελληνικά προϊόντα είναι η Ελλάδα. Τα προϊόντα μας είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές και υποστηρικτές που θα μπορούσαμε να έχουμε σε μια εποχή κρίσης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Όμιλο Delhaize για την πρωτοβουλία του και να εκφράσω τις ευχές μου για την επιτυχία της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr