Όπως επεσήμανε ο ίδιος ενδεικτικό της αλλαγής πλεύσης που επιδιώκει ο συνεταιρισμός ανταποκρινόμενος και στα νέα πιο πιεστικά δεδομένα της αγοράς που έχουν προκληθεί λόγω και του οξύ ανταγωνισμού που επικρατεί στον κλάδο είναι ότι πλέον τα νέα καταστήματα Expert που δημιουργούνται είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά του παρελθόντος και φθάνουν περίπου τα 1.400 τ.μ. έκαστο. Ετσι σήμερα ο μέσος όρος της έκτασης των καταστημάτων του δικτύου ανέρχεται στα 650 τ.μ., ενώ πριν από δύο χρόνια περίπου ο μέσος όρος ήταν 400 τ.μ.
Σύμφωνα με το businessplanτης συνεταιριστικής αλυσίδας εντός του Μαρτίου έχουν δρομολογηθεί να λειτουργήσουν 4 νέα καταστήματα, εκ των οποίων τα τρία βρίσκονται σε περιοχές των Αθηνών και προβλέπονται να δημιουργηθούν άλλα τέσσερα μέχρι τα τέλη του έτους. Σήμερα το δίκτυο Expert περιλαμβάνει 120 καταστήματα τα οποία ανήκουν στα 90 μέλη του συνεταιρισμού. Με τα έως τώρα φετινά δεδομένα ο κ. Μ. Τσαγκαρίδης θεωρεί εφικτό τον οικονομικό στόχο για το 2007 που είναι σε επίπεδο τζίρου λιανικής τα 205-210 εκατ. ευρώ από 190 εκατ. ευρώ που έκλεισε στην περυσινή χρήση. Ωστόσο, αν και η αλυσίδα Expertδραστηριοποιείται πανελλαδικά, το διοικητικό στέλεχος του συνεταιρισμού δεν παραβλέπει το γεγονός ότι το 70% των πωλήσεών του προέρχεται από την συμπρωτεύουσα και την ευρύτερη περιφέρεια αυτής. Κάτι το οποίο, όμως όπως επεσήμανε ο ίδιος, ο συνεταιρισμός σκοπεύει να ανατρέψει στο μέλλον ενισχύοντας την παρουσία του στην πρωτεύουσα με έμφαση τις εμπορικές περιοχές αλλά και στα νησιά με περισσότερα καταστήματα.
Οσον αφορά για την καθαρή φετινή κερδοφορία, ο ίδιος επεσήμανε ότι παρά το ότι διαφέρει σημαντικά από κατάστημα σε κατάστημα και άρα είναι δύσκολο να προβλεφθεί ως απόλυτο μέγεθος εκτιμά ότι και το 2007, όπως και το 2006 θα αντιπροσωπεύει το 5% των συνολικών πωλήσεων στη λιανική. Ο ίδιος θεωρεί άκρως θετικό το γεγονός, ότι το δίκτυο έχει καταφέρει να εμφανίζει αύξηση κερδοφορίας από έτος σε έτος, παρά το ότι ο μέσος όρος απόδειξης στα καταστήματα Expert είναι υψηλός, καθώς τα προϊόντα που πωλούνται περισσότερο είναι από τα πιο ακριβά, όπως για παράδειγμα οι ενοιχιζόμενες συσκευές.
Αναφορικά με το μέλλον του σήματος Εικόνα Ηχος, καθώς η Εxpertελέγχει το 47% της εταιρείας Εικόνα Ηχος, ο κ. Μανώλης Τσαγκαρίδης τόνισε ότι δεν υπάρχει πλάνο για την μελλοντική ισχυροποίηση του πρώτου εξαιτίας της πολύ χαμηλής αναγνωρισιμότητας που έχει συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Γεγονός που δεν ισχύει με το σήμαExpert, το οποίο σύμφωνα με τελευταία έρευνα της εταιρείας centrum, έχει τη δεύτερη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότηταστον κλάδο πίσω από τον Κωτσόβολο.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr