Η αναθεωρημένη εκτίμηση ήταν της τάξης των 7 εκ. ευρώ.
Ο ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών 2006 του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ διαμορφώθηκε σε 181,24 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 24,53% σε σχέση με το 2005 που ήταν 145,54 εκατ. ευρώ. Η αναθεωρημένη εκτίμηση ήταν της τάξης των 176 εκ. ευρώ.
Τα Κέρδη Προ φόρων Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ανήλθαν σε 16,77 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 50,70% σε σχέση με την περυσινή περίοδο που ήταν 11,13 εκατ. ευρώ.
Η αναθεωρημένη εκτίμηση ήταν της τάξης των 14,6 εκ. ευρώ. Σημαντική ήταν και η αύξηση των Κερδών Προ Φόρων και Τόκων (EBIT) κατά 60,56% στα 14,63 εκατ. ευρώ, έναντι 9,11 εκατ. ευρώ που ήταν το 2005/2006.
Αντίστοιχα, τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ανήλθαν σε 11,49 εκατ. ευρώ, έναντι 7,59 εκατ. ευρώ το 2005/2006, αυξημένα κατά 51,43%.
Η αύξηση του κύκλου εργασιών προέρχεται κυρίως από τα έσοδα των Συσκευών Εικόνας & Ήχου καθώς επίσης και τον διπλασιασμό, από πέρυσι, των πωλήσεων κλιματιστικών.
Συνδέεται, επίσης, και με τη στρατηγική επιθετικού marketing που συνίστατο στην αλλαγή σύνθεσης των πωλήσεων υπέρ των μαύρων συσκευών. Σημειώνουμε τέλος ότι στην ανωτέρω ενοποίηση δεν συμπεριλαμβάνεται η εταιρεία ΣΑΡΑΦΙΔΗΣ Α.Ε.
Θετική επίπτωση στα αποτελέσματα είχε και η ενίσχυση του εμπορικού δικτύου με την εξάπλωση των καταστημάτων Megastores στην Ελλάδα - σε Ελευσίνα, Ρέντη και Θεσσαλονίκη - και στο Βελιγράδι Σερβίας, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης ήταν γρηγορότεροι ανάπτυξης από τις αρχικές εκτιμήσεις.
Τέλος, τα μεγέθη ευνοούνται και από τη ραγδαία ανάπτυξη της επιχείρησης που δραστηριοποιείται πλέον και στον τομέα της τηλεφωνίας και των games.
Στόχοι - Προοπτικές
Στόχος της Διοίκησης είναι να παραμείνει η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ η Νο 1 Ελληνική Αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, αυξάνοντας το μερίδιο στην εγχώρια αγορά σε 19 % τα επόμενα 2 χρόνια και αξιοποιώντας ταυτόχρονα τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται από την αυξανόμενη διείσδυση του Broadband
και εν γένει των ψηφιακών προϊόντων στην Ελλάδα. Επίσης, η Διοίκηση, στοχεύει στην περαιτέρω εξάπλωση του δικτύου καταστημάτων. Στα πλαίσια αυτά, μεγάλης σημασίας είναι η εγκαινίαση του Megastores στο Χολαργό, που αναμένεται να έχει θετική επίδραση τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στην κερδοφορία.
Μέρος της ίδιας στρατηγικής αποτελεί και η προοπτική περαιτέρω εξάπλωσης σε Ελλάδα και Κύπρο.
Επίσης όπως η εταιρεία έχει ανακοινώσει ο στόχος της είναι αφενός η περαιτέρω ανάπτυξη στα Βαλκάνια και αφετέρου η δημιουργία νέων καταστημάτων στις ήδη υπάρχουσες αγορές που δραστηριοποιείται.
Σημειώνεται, ότι η ανάπτυξη θα χρηματοδοτηθεί από υπάρχοντα Κεφάλαια χωρίς να επηρεάστει η μερισματική πολιτική. Μέρος της ενοποίησης της εταιρείας ΣΑΡΑΦΙΔΗΣ Α.Ε θα γίνει στην τρέχουσα περίοδο όπως προβλέπει το χρονοδιάγραμμα της εξαγοράς .
Η Διοίκηση επιδιώκει την καθιέρωση της παρουσίας της Ηλεκτρονικής Αθηνών σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Ο προσανατολισμός σε αυτήν την κατεύθυνση συνοδεύεται και από την εξωστρέφεια της εταιρείας που κατά τη διάρκεια της χρονιάς διοργάνωσε roadshows σε Λονδίνο και Παρίσι, ενώ τον Οκτώβριο θα συμμετέχει στο 2ο ετήσιο Greek Roadshow στο Bloomberg.
Αλλά και η καινούρια ιστοσελίδα επενδυτικών σχέσεων λειτουργεί προσθετικά στην εξωστρέφεια καθώς διευκολύνει την άμεση, έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση των επενδυτών, των αναλυτών, των χρηματιστών, των μετόχων και εν γένει της επενδυτικής κοινότητας σε Ελλάδα και Εξωτερικό, ικανοποιώντας πλήρως και τις πιο εξειδικευμένες ανάγκες και απαιτήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr