Ο ρυθμός αύξησης πωλήσεων ανήλθε σε 14,22% έναντι 17,39% που ήταν το εξάμηνο της παρούσας οικονομικής χρήσης. Ο λόγος της επιβράδυνσης του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων ήταν ότι φέτος το τρίτο τρίμηνο δεν περιλαμβάνει πωλήσεις από την Πασχαλινή περίοδο. Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η διοίκηση της εταιρείας ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων συμπεριλαμβανομένου και της πασχαλινής περιόδου (10μηνο) ανέρχεται σε 18,32%.
Το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 52,64% έναντι 51,14% της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Η εντυπωσιακή αυτή βελτίωση οφείλεται στο γεγονός ότι το μίγμα των πωληθέντων δεν περιλαμβάνει επώνυμα προϊόντα που πωλούνται κυρίως κατά την πασχαλινή περίοδο και κατά τεκμήριο έχουν σχετικά χαμηλότερη μικτή κερδοφορία. Για το τέλος της χρήσης το μικτό περιθώριο κέρδους αναμένεται να επανέλθει, ελαφρά βελτιωμένο, στα επίπεδα του ποσοστού του εξαμήνου.
Τα αποτελέσματα των πωλήσεων του δεκάμηνου οδήγησαν την εταιρεία σε θετική αναθεώρηση του στόχου για ετήσια αύξηση πωλήσεων και κερδών κατά 15% στα επίπεδα του εξαμήνου. Συγκεκριμένα εκτιμάται ότι για το έτος ο όμιλος θα πετύχει ρυθμό αύξησης των πωλήσεων αντίστοιχη με αυτή του εξαμήνου που ήταν 17.39% ή και ελαφρώς βελτιωμένη ενώ ο ρυθμός αύξησης των κερδών αναμένεται να φτάσει τα επίπεδα του εξαμήνου που ήταν 21,42% με πιθανότητα να ξεπεραστεί αν εξομαλυνθεί η κατάσταση που επικρατεί στα λιμάνια και στις οδικές μεταφορές.
Το δίκτυο του ομίλου αποτελείται σήμερα από 41 καταστήματα στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία ενώ επιταχύνεται το επενδυτικό πρόγραμμα για την λειτουργία των νέων καταστημάτων. Συγκεκριμένα, το πρώτο εξάμηνο της νέας οικονομικής χρήσης αναμένεται να λειτουργήσουν τρία νέα υπερ-καταστήματα στην Ελλάδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr