Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Ναυτασφαλιστικού κλάδου, Marcus Baker, η κάμψη στις μεταφορές έχει επίπτωση και στον αριθμό των κυκλοφορούντων πλοίων και των μεταφερόμενων φορτίων, οπότε μειώθηκαν και οι ασφαλιστικοί κίνδυνοι, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε η χωρητικότητα καλύψεων με νέα κεφάλαια, οδηγώντας σε πτώση τα ασφάλιστρα λόγω του ανταγωνισμού στην ασφαλιστική αγορά, και τους ασφαλιστές να προσπαθούν να διατηρήσουν το μερίδιο της αγοράς που είχαν θυσιάζοντας λειτουργικά κέρδη.
Σύμφωνα με τον κ. Baker, είναι ανάγκη να διατηρηθεί η ποιοτική αξιολόγηση κινδύνων καθώς πολλοί ασφαλιστές θέλουν να αυξήσουν το μερίδιο τους.
Πάντως οι ασφαλιστές σε αυτή τη φάση προτιμούν να χτίζουν σχέσεις μακράς διαρκείας με εταιρείες που δεν «παρουσιάζουν απαιτήσεις», εκ των υστέρων, παρουσιάζοντας ευκρινή στοιχεία στην ώρα τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr