Δεν υποκύπτει η Deutsche Bank στις σειρήνες της πρόσφατης ενισχύσεις των ναύλων στα capes με τον αναλυτή της Justin Jungeman, να δηλώνει ότι παραμένει απαισιόδοξος.
Η DB επιμένει πως η κατάσταση δεν έχει ξεκαθαρίσει, καθώς η άνοδος αφορά μόνο τον Ατλαντικό και εκτιμά πως τα ενδιάμεσα μίνι ράλι δεν θα αποτρέψουν τις αναταράξεις και ότι το μεγάλο [πρόβλημα στον κλάδο των φορτηγών παραμένει η υπερπροσφορά.
Εξίσου επιφυλακτική είναι και η Αrctic Securities που προβλέπει τον δείκτη απασχόλησης στα φορτηγά να πέφτει στο 79% το 2012. Για το 2012 εκτιμά πως ο μέσος ημερήσιος ναύλος στον κλάδο θα διαμορφωθεί στα 11.000 δολάρια και το 2012 στα 15.000.
Για το 2011 βλέπει την ζήτηση στα 426 εκ. τόνους και την προσφορά στα 565 εκ τόνους, ενώ για το 2012 στα 456 εκ και 606 εκ τόνους αντίστοιχα. Προβλέπει ακόμη πτώση των τιμών στα capes ως και 35%.
Την άποψη αυτή έρχεται να ενισχύσει και το γεγονός πως το ετοιμοπαράδοτο νεότευκτο cape της Sanko των 180.000 dwt, το οποίο είχε βγει για πούλημα, έλαβε προσφορές 45 εκ. δολαρίων γεγονός που οδήγησε την Sanko να το αποσύρει από την αγορά άρον άρον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr