Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Η απόφαση της Maersk να ξεκινήσει καθημερινά δρομολόγια στην διαδρομή Ασίας- Ευρώπης με 70 panamax teu που αναλογεί στο 20% της χωρητικότητας της, και με θηρία των 18.000 teu, να προστίθενται στην γραμμή μόλις της παραδοθούν, δηλαδή από το 2013, θα φέρει ανακατατάξεις στην αγορά, σε δύσκολη θέση τους ανταγωνιστές της και ενδεχομένως να οδηγήσει τους μικρότερους ακόμη και να αποσυρθούν από τις γραμμές αυτές.
Αυτό επισημαίνουν αναλυτές της Citigroup. Όπως τονίζουν, τα πλοία θήρία, προσφέρουν οικονομίες κλίμακος, συχνές αναχωρήσεις από μεγάλα λιμάνια, σταθερό χρονοδιάγραμμα, και επιπλέον η Maersk προσφέρει αποζημίωση ως και 300 δολ ανά κουτί για μη έγκαιρη παράδοση, αντί για πρόσθετο κόστος σε περίπτωση έγκαιρης.
Αυτό καθιστά την Maesrk άκρως ανταγωνιστική και τους υπόλοιπους να αναρωτιούνται πως να την ακολουθήσουν.