Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Η Κίνα θα υποχωρήσει και θα δεχθεί την στρατηγική της Vale για την χρήση των λεγόμενων valemax, δηλαδή των μεγαθηρίων των 400.000 dwt τα οποία ναυπηγεί η Vale για την μεταφορά των φορτίων της. Σταδιακά θα επιτρέψει στα valemax να ξεφορτώνουν σε κινεζικά λιμάνια, καθώς μέχρι τώρα τα τρία κορεατικά που έχουν παραληφθεί έχουν ξεφορτώσει στην Ιταλία και στον Ομάν. Αυτό εκτιμούν οι Clarksons.
Μέχρι σήμερα υπάρχει μεγάλη αντίδραση από κινέζους πλοιοκτήτες που υποστηρίζουν πως η Vale θα διαλύσει τον ανταγωνισμό και θα καταστεί ολιγοπώλιο. Σφοδρή αντίδραση υπάρχει και από τις κινεζικές μεταλλουργίες. Ωστόσο αυτές οι αντιρρήσεις, σύμφωνα με τους Clarksons, αναμένεται να καμφθούν όταν θα αρχίσουν να πέφτουν στην αγορά τα valemax που ναυπηγούνται στην Κίνα που επιπλέον είναι χρηματοδοτημένα από κινεζικές τράπεζες.
Τα υπό ναυπήγηση στην Κίνα είναι 12, ενώ στο σύνολο θα ναυπηγηθούν 35 valemax, τα οποία εκτιμάται πως θα κάνουν την δουλειά 80 Capesize, δηλαδή θα ασκήσουν ακόμη μεγαλύτερη πίεση στον ήδη κορεσμένο κλάδο.
Μέχρι σήμερα υπάρχει μεγάλη αντίδραση από κινέζους πλοιοκτήτες που υποστηρίζουν πως η Vale θα διαλύσει τον ανταγωνισμό και θα καταστεί ολιγοπώλιο. Σφοδρή αντίδραση υπάρχει και από τις κινεζικές μεταλλουργίες. Ωστόσο αυτές οι αντιρρήσεις, σύμφωνα με τους Clarksons, αναμένεται να καμφθούν όταν θα αρχίσουν να πέφτουν στην αγορά τα valemax που ναυπηγούνται στην Κίνα που επιπλέον είναι χρηματοδοτημένα από κινεζικές τράπεζες.
Τα υπό ναυπήγηση στην Κίνα είναι 12, ενώ στο σύνολο θα ναυπηγηθούν 35 valemax, τα οποία εκτιμάται πως θα κάνουν την δουλειά 80 Capesize, δηλαδή θα ασκήσουν ακόμη μεγαλύτερη πίεση στον ήδη κορεσμένο κλάδο.