Στο πλαίσιο αυτό εκτιμάται ότι οι πωλήσεις των καλών πλοίων, οι μειώσεις στις προσεγγίσεις, αλλά και η μείωση της επιχειρησιακής ταχύτητας θα αποτελέσουν εντεινόμενα φαινόμενα τα επόμενα χρόνια, γεγονός που οδηγεί σε συνθήκες μεταφορών στο Αιγαίο εποχής της δεκαετίας του ΄60. Ανοίγει έτσι και το πεδίο για δραστηριοποίηση άλλων εταιριών ακόμα και τούρκικων γα την εξυπηρέτηση του κοινού, καθώς παραθυράκια στη νομοθεσία ήδη υπάρχουν...
«Η απολύτως δυσχερής κατάσταση της ελληνικής οικονομικής ζωής επηρεάζει καθοριστικά και για μια ακόμα χρονιά τις συνθήκες και τους κανόνες δραστηριοποίησης των εταιρειών του κλάδου» τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ειδικευμένης στις ναυτιλιακές χρηματοδοτήσεις συμβουλευτικής εταιρείας, Γιώργος Ξηραδάκης.
Μακρινή η πλήρης επίλυση της κρίσης
Αν και η εφαρμογή του νέου νόμου για τις ελληνικές ακτοπλοϊκές μεταφορές το 2013 αναμένεται να έχει κάποια θετική επίδραση στα συνεχή προβλήματα του κλάδου, εκτιμάται ότι δεν υπάρχει ορατή διαδικασία πλήρους επίλυσης της κρίσης. «Ο συνδυασμός των κεφαλαιακών αναγκών των Ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών και των αναγκών ανακεφαλαιοποιήσεων των ελληνικών τραπεζών οδηγεί τις πρώτες σε κατάρρευση του τρόπου εξεύρεσης κεφαλαίων κίνησης, ενώ παράλληλα και οι ξένοι χρηματοδότες είναι αδύναμοι η θεωρούν αδιανόητο να υποστηρίξουν τον κλάδο» αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr