Oι διαγωνιζόμενες τεχνικές εταιρείες οφείλουν να υποβάλουν την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την κατασκευή του έργου έως τις 22 Ιουνίου 2009. Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2010 (υπό την προϋπόθεση να μην υπάρξουν εμπλοκές με ενστάσεις, προσφυγές, κλπ) και να ξεκινήσει η κατασκευή της πρώτης επέκτασης του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Στο έργο περιλαμβάνονται:
- Η κατασκευή 5 σταθμών (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα)
- Η κατασκευή δύο σηράγγων μονής τροχιάς, που θα κατασκευαστούν με υπόγεια μηχανική διάνοιξη (Μετροπόντικες)
- Προμήθεια / εγκατάσταση / δοκιμές / θέση σε λειτουργία του ηλεκτρομηχανολογικού και σιδηροδρομικού εξοπλισμού
- η κατασκευή Σταθμού Μετεπιβίβασης με εγκαταστάσεις για λεωφορεία και κτίριο για στάθμευση περίπου 1.000 θέσεων ΙΧ οχημάτων.
Ορισμένα ειδικά ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα θα αποτελέσουν αντικείμενο πρόσθετων διαγωνισμών που θα ακολουθήσουν (προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ), διαμορφώνοντας έτσι τον συνολικό προϋπολογισμού του έργου της επέκτασης του Μετρό προς Καλαμαριά στα 465 εκατ. ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr