• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Βενζινοπώλες εναντίον εταιρειών εμπορίας για το GPS

15:55 - 18 Ιαν 2010 | Οικονομία
Έντονη κόντρα έχει ξεσπάσει μεταξύ του Συνδέσμου Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών και της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών, επ’ αφορμή της πρότασης του Συνδέσμου να λειτουργήσουν άμεσα ταμειακές μηχανές στα πρατήρια, «χωρίς να αποτελεί προϋπόθεση η εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτρονικού ελέγχου εισροών-εκροών στις δεξαμενές».
Οι βενζινοπώλες όμως θεωρούν απαραίτητη την εγκατάσταση συστημάτων δορυφορικής παρακολούθησης (GPS) στα βυτιοφόρα.

«Αν εφαρμοστεί ο κάθετος και ολοκληρωτικός έλεγχος παντού, ούτε μία σταγόνα λαθραίου καυσίμου δεν θα μπορεί να διακινηθεί χωρίς να εντοπισθεί. Με μια τέτοια εφαρμογή, τα έσοδα του κράτους θα είναι πολλαπλάσια κάθε προσδοκίας», επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωσή της η ΟΒΕ.

Σύμφωνα με την ΟΒΕ, ο ΣΕΕΠΕ «επείγεται» να μπουν ταμειακές σε 8.500 πρατήρια, «αποκομμένες από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών όγκου καυσίμων, σκοπίμως» και «εναγωνίως προσπαθεί εμμέσως να αποτρέψει την Πολιτεία από την κάθετη εφαρμογή ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού ελέγχου στη διακίνηση και εμπορία των καυσίμων σε όλα τα στάδια.»

Ωστόσο ο ΣΕΕΠΕ υποστηρίζει πως οι αιτιάσεις των βενζινοπωλών «είναι παραπλανητικές και αποσκοπούν στην αναβολή και ενδεχομένως στη μη εφαρμογή της χρήσης ταμειακών μηχανών.»

Τα αιτήματα των βενζινοπωλών για το φορολογικό

1) Αμεση εφαρμογή του Ν.3784/2009 που αναφέρεται στην εγκατάσταση ενός αδιάβλητου, ηλεκτρονικά σφραγισμένου, ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου εισροών - εκροών όγκου καυσίμων σε όλα τα στάδια και που θα είναι πιστοποιημένο και αναγνωρισμένο στο σύνολό του και παράλληλα συνδεδεμένο με φορολογικό μηχανισμό (καταγραφικό) που θα εκδίδει αποδείξεις στα πρατήρια.

2) Εγκατάσταση ηλεκτρονικών συστημάτων εισροών - εκροών και συστημάτων δορυφορικής παρακολούθησης (GPS) όλων των βυτιοφόρων (ΔΧ και Εταιρειών) και των πλωτών δεξαμενών (σλεπιών) για το ναυτιλιακό πετρέλαιο, παράλληλα με την εφαρμογή του συστήματος «Ποσειδών».

3) Όλα τα συστήματα να είναι συμβατά και επαληθεύσιμα μεταξύ τους, ώστε πουθενά να μη παρουσιάζεται κενό παρακολούθησης και ελέγχου για κάθε επίδοξο παραβάτη και λαθέμπορα. Εκτός κι αν τέτοιοι υπάρχουν μόνο στα πρατήρια, κατά τον ΣΕΕΠΕ, όπως λέει η ΟΒΕ.

 

Penna Reporter Mamamia CityWoman