Όπως τονίζει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) κατά τον περασμένο Μάρτιο ταξινομηθήκαν μόλις 19.053 καινούρια αυτοκίνητα, όταν κατά μέσο όρο τους αντίστοιχους μήνες της περιόδου 2004-2007 ταξινομούνταν 26.427 νέα οχήματα. Πρόκειται δηλαδή, για κάμψη ταξινομήσεων κατά 27,9%. Η μείωση θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη, αν στις 19.053 νέες ταξινομήσεις δεν είχαν συμπεριληφθεί πωλήσεις που έγιναν εσπευσμένα, ώστε να μη επιβαρυνθούν οι καταναλωτές από την πρόσφατη αύξηση του ΦΠΑ και την επιβολή του φόρου πολυτελείας.
Η σύγκριση της αγοράς του περασμένου Μαρτίου µε αυτήν προ ενός έτους (13.372) μπορεί να οδηγεί σε καταρχήν θετικά συμπεράσματα, αυτά όμως αναιρούνται αν συνυπολογιστεί ότι ο περσινός Μάρτιος ήταν ο πλέον "καταστροφικός" μήνας για την αγορά αυτοκινήτου, 50% χαμηλότερα από το κανονικά επίπεδα.
Η συνεχιζόμενη πτώση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου δεν μειώνει µόνο την επιχειρηματικότητα και την απασχόληση στον κλάδο του αυτοκινήτου, στον οποίο ευρύτερα δραστηριοποιούνται περισσότερες από 30.000 επιχειρήσεις και απασχολούνται σχεδόν 90.000 εργαζόμενοι, αλλά επιπλέον οδηγεί σε απώλεια εσόδων από τη φορολογία των πωλήσεων αυτοκινήτων, µε εκτιμώμενη ετήσια υστέρηση εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr