Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Η εταιρία λειτουργίας του μετρό, η ΑΜΕΛ, εμφάνισε για πρώτη φορά ζημίες που ξεπέρασαν τα 20 εκατ. ευρώ πέρυσι και ο Ρέππας τις απέδωσε στην πρόσληψη υπεράριθμου προσωπικού.
"Έχει κληθεί η διοίκηση του οργανισμού να μελετήσει τις πραγματικές ανάγκες και να δούμε βάσει αυτών των αναγκών πώς μπορούν να έχουν ένα πλεονέκτημα οι εργαζόμενοι, λόγω της εμπειρίας τους, ώστε να ενταχθούν στους οργανισμούς μεταφοράς, αν αυτό είναι απαραίτητο, στο βαθμό που είναι απαραίτητο," πρόσθεσε.
Ο υπουργός είπε ότι ενώ μέχρι το 2004 υπηρετούσαν 1.139 εργαζόμενοι στην ΑΜΕΛ, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε κατά 550 άτομα μέχρι το 2009.
Η πολιτική περικοπής κόστους στο μετρό εντάσσεται στις προσπάθειες της κυβέρνησης να μειώσει τα συσσωρευμένα ελλείμματα στον δημόσιο τομέα, προκειμένου να αντιμετωπίσει την δημοσιονομική κρίσης της χώρας εν μέσω ύφεσης.
Μόνο οι αστικές συγκοινωνίες παρουσιάζουν συσσωρευμένα ελλείμματα πάνω από 1 δις ευρώ, ενώ οι ετήσιες ζημιές τους ξεπερνούν τα 500 εκατ. ευρώ. Εκτός αυτών, ο ΟΣΕ έχει συσσωρευμένο χρέος ύψους 10 δις ευρώ περίπου.