Όμως σε αντίθεση με παλιά, οι απεργίες αυτές δεν πρόκειται να έχουν επιτυχία. Υπό την πίεση των συνθηκών ο πρωθυπουργός της χώρας Γ. Παπανδρέου ακολουθεί απαρέγκλιτη γραμμή, παρά τις προεκλογικές υποσχέσεις του τον προηγούμενο Σεπτέμβριο», αναφέρει η γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung
Η εφημερίδα Suddeutsche Zeitung του Μονάχου αναφέρεται στους λόγους της απεργίας, στην κατάσταση που υπάρχει για την παροχή ή μεταπώληση αδειών και σημειώνει: «Πριν αποφασίσει η κυβέρνηση να προχωρήσει στην εφαρμογή του μέτρου της πολιτικής επιστράτευσης η έλλειψη βενζίνης και πετρελαίου έλαβε δραματικές διαστάσεις. Χιλιάδες τουρίστες ακύρωσαν το ταξίδι τους στην Ελλάδα, γιατί φοβούνται μήπως μείνει το αυτοκίνητό τους από βενζίνη, ενώ στην Κρήτη πάνω από 200 τουρίστες εγκατέλειψαν τα νοικιασμένα αυτοκίνητά τους, γιατί δεν είχαν βενζίνη. Φαίνεται ότι η κατάσταση επιδεινώθηκε επειδή πολλοί Έλληνες αμέσως μετά την αναγγελία της απεργίας έτρεξαν να βάλουν βενζίνη, ενώ οι τουρίστες δεν αντιλήφθηκαν αμέσως το μέγεθος του προβλήματος. Σύμφωνα με ξένους τουρίστες στην Πελοπόννησο δεν μπορούσαν να βρουν βενζίνη σε απόσταση 200χλμ. Στη Χαλκιδική, όπου βρίσκονται ήδη 100.000 τουρίστες δεν υπάρχει σταγόνα βενζίνη. Καλύτερη είναι η κατάσταση στις συνοριακές περιοχές, διότι οι γειτονικές χώρες προμηθεύουν με βενζίνη τουρίστες και ιθαγενείς.»
«Φέτος έσπασαν πραγματικά τα νεύρα των τουριστών που προτίμησαν την Ελλάδα. Πότε οι απεργίες των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, πότε οι διαμαρτυρίες των λιμενεργατών και τώρα η απεργία των μεταφορέων βενζίνης και πετρελαίου κατά της φιλελευθεροποίησης του επαγγέλματος τους.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr