Πιο συγκεκριμένα, το περιεχόμενο των ανωτέρω επιστολών έχει ως εξής:
«…Αναφορικά με το Σχ/ν περί οδικών εμπορευματικών μεταφορών, θεωρούμε αδιανόητο να μην υπάρχει κανένας περιορισμός ως προς την εθνικότητα, όταν οι διατάξεις του νόμου εφαρμόζονται αποκλειστικά μεταξύ των πολιτών των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Επίσης, θεωρούμε δίκαιη την ένταξη των οδικών μεταφορών στον νέο Αναπτυξιακό Νόμο ως ξεχωριστή και ειδική κατηγορία, με στόχο την συντομότερη αντικατάσταση των οχημάτων σε νέας τεχνολογίας φιλικής προς το περιβάλλον, όπως άλλωστε προβλέπεται από το εναρμονισμένο Σχ/ν.
Επιπροσθέτως, ιδιαίτερη προσοχή εκτιμούμε ότι πρέπει να δοθεί στην μετατροπή των φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσεως αυτοκινήτων σε Δημοσίας Χρήσεως. Κατά την γνώμη μας, η ανεξέλεγκτη μετατροπή δεν θα ωφελήσει τους μικρομεσαίους εμπόρους και βιοτέχνες αλλά τις μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις.
Τέλος, κρίνουμε δίκαιο να επεκταθεί η μεταβατική περίοδος και προτείνουμε να δοθεί δωρεάν στους κατέχοντες μια επιπλέον «πράσινη» άδεια, για χρήση εντός τριετίας, ενώ η σταδιακή μείωση της εισφοράς να διατηρήσει στην ολοκλήρωσή της ένα υπόλοιπο της σημερινής αξίας της, ως συμπλήρωμα στην χαμηλή σύνταξη των μεταφορέων.
Η ΕΣΕΕ τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης αγορών, υπηρεσιών και επαγγελμάτων αλλά αντιτίθεται σε οποιαδήποτε απαξίωση περιουσιακών στοιχείων, δεν συμφωνεί με την κατάργηση του προσωπικού στοιχείου στην ελληνική αγορά και σίγουρα διαφωνεί με τον επιχειρούμενο αφελληνισμό των μικρομεσαίων μεταφορικών επιχειρήσεων.
Έχοντας εμπιστοσύνη στην κρίση σας και με δεδομένη την στήριξη στην μικρομεσαία ελληνική επιχειρηματικότητα, είμαστε βέβαιοι ότι θα ενεργήσετε, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξή της».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr