Η στάση που θα τηρηθεί από τώρα και στο εξής αποτέλεσε αντικείμενο ευρείας κυβερνητικής σύσκεψης στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό τον Θεόδωρο Πάγκαλο και με τη συμμετοχή των Γ.Ραγκούση, Γ.Παπακωνσταντίνου, Ευάγ.Βενιζέλου, Χρ.Παπουτσή, Μ.Χρυσοχοΐδη, Δημ.Ρέππα και Χ.Καστανίδη.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι εκτός από την ήδη γνωστή Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που θα επιτρέπει στα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης να εκτελούν και το έργο των δημοσίων εμπορευματικών μεταφορών, προετοιμάζεται και δεύτερη, η οποία θα τροποποιεί προς το αυστηρότερο το πλαίσιο της επίταξης των μεταφορέων.
Η συγκεκριμένη νομοθετική παρέμβαση, που ενδεχομένως θα ψηφιστεί από τη Βουλή την Πέμπτη με τη διαδικασία του κατ' επείγοντος, θα προβλέπει ποινές κάθειρξης ακόμα και άνω των πέντε ετών όσων είναι επιταγμένοι αλλά δεν επιστρέφουν στα καθήκοντά τους, προκαλώντας ζημία στο Δημόσιο.
Η κυβέρνηση διαμηνύει πως ο νόμος που ψηφίστηκε για τις εμπορευματικές μεταφορές θα εφαρμοστεί απαρέγκλιτα και πως δεν θα γίνουν ανεκτά φαινόμενα παρακώλυσης των συγκοινωνιών. Ήδη το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει διαμηνύσει στους ιδιοκτήτες των φορτηγών πως η «περίοδος χάριτος» έχει παρέλθει οριστικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr