Συγκεκριμένα, σημείωσε ότι «οι εργαζόμενοι έχουν μερίδιο ευθύνης, τους αναλογεί μερίδιο ευθύνης, καθώς κάποιοι από μέσα ευνόησαν την εξέλιξη αυτή» και πρόσθεσε πως «τα φαινόμενα κακοδιαχείρισης δεν θα είχαν τέτοια έκταση, αν δε συμμετείχαν στελέχη του Οργανισμού. Αυτά ήταν γνωστά, ουδείς μπορεί να πει ότι δεν είχε αντιληφθεί τι γινόταν».
Ο Δ.Ρέππας επανέλαβε ότι μέσα στο 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα έχει πλέον ελλείμματα και μίλησε για ένα ποιοτικότερο τρένο.
Ακόμη, ο υπουργός Μεταφορών σημείωσε ότι η υποδομή που θα περιλαμβάνει το δίκτυο, που θα το πάρει ο όμιλος ΟΣΕ, θα είναι 100% κρατική. Η εκμετάλλευση της υποδομής θα διαφοροποιηθεί, καθώς ο ιδιώτης που θα χρησιμοποιεί το σιδηροδρομικό δίκτυο θα πληρώνει για τη χρήση.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Νίκος Κιουτσούκης μιλώντας στον ΣΚΑΙ επιτέθηκε στην κυβέρνηση λέγοντας: «Απορούμε ως εργαζόμενοι γιατί εξυγίανση σημαίνει αλλαγή εργασιακών σχέσεων και μείωση αποδοχών των εργαζομένων».
Παράλληλα, κατήγγειλε ότι «ο ΟΣΕ κάθε χρόνο καταβάλλει 15 εκατ. ευρώ για να αντικαταστήσει κλεμμένα καλώδια και η κυβέρνηση δεν κάνει τίποτα. Να βάλουν χέρι στις προμήθειες του Οργανισμού και να μας πει το ελληνικό δημόσιο τι χρωστάει στον ΟΣΕ από το 1978».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr