Πρόκειται για ένα από τα λεγόμενα κλειστά επαγγέλματα, καθώς τα βυτιοφόρα είναι στην πλειοψηφία τους δημοσίας χρήσης (γύρω στα 2.000), γεγονός που όπως έχει επισημάνει και η ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού στο περυσινό της πόρισμα, στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, επιβαρύνοντας την τελική τιμή πώλησης των καυσίμων στην αντλία.
Τι αναφέρει η επιστολή Πίλμπαγκς
Ειδικότερα στην απάντησή του ο κ. Πίλμπαγκς σημειώνει ότι "στην περίπτωση της Ελλάδας, ιδιαίτερα σε σύνδεση με τα κυκλώματα διανομής καυσίμων, η Επιτροπή κίνησε πρόσφατα διαδικασία παράβασης του άρθρου 43 της συνθήκης ΕΚ ως προς τις διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας σχετικά με τη μεταφορά εμπορευμάτων, ειδικότερα τη μεταφορά πετρελαιοειδών. Και συμπληρώνει ότι τον Φεβρουάριο του 2008 διαβιβάστηκε στην ελληνική κυβέρνηση, επίσημη προειδοποιητική επιστολή και ως τα τέλη του 2008 αναμένεται να ληφθεί η τελική απόφαση.
Εν τω μεταξύ θέμα χρόνου είναι να δημοσιοποιηθεί το δεύτερο - μέσα σε ένα χρόνο- πόρισμα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τα κακώς κείμενα στην αγορά των καυσίμων. Τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλαδή οι πρατηριούχοι, οι εταιρείες καυσίμων, και τα διυλιστήρια, έχουν ήδη αποστείλει τις παρατηρήσεις τους προς την Επιτροπή Ανταγωνισμού, και σύμφωνα με πληροφορίες μέσα στις αμέσως επόμενες ημέρες το πόρισμα θα δοθεί στη δημοσιότητα.
Υπενθυμίζεται ότι όπως δήλωσε προ ημερών ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης Χρ. Φώλιας, "αναμένουμε την έκδοση του πορίσματος για να λάβουμε και τα κατάλληλα μέτρα".
Ο Ενεργειακός
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr