• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Πλέον μπορείτε να διαγνώσετε δερματικές παθήσεις μέσω iPhone

09:00 - 21 Νοε 2017 | Τεχνολογία
Η τεράστια πρόοδος στην μηχανική εκμάθηση σημαίνει ότι πλέον οι γιατροί μπορούν, τραβώντας μια φωτογραφία με το κινητό τους τηλέφωνο, να λάβουν μια πρώτη διάγνωση για την ασθένεια που απεικονίζεται σε αυτήν.

Μπορεί ο CEO της Apple, Τιμ Κουκ, να μην είναι γιατρός, όμως πρόσφατα μίλησε στους μετόχους της εταιρείας για ένα νέο ιατρικό λογισμικό, το VisualDX. Δεν ήταν μια τυχαία επιλογή, καθώς η Apple καιρό τώρα φιλοδοξεί να «εισβάλει» στον χώρο της υγείας και της ιατρικής.

Ωστόσο, παρόλο που το VisualDx είναι διαθέσιμο στους καταναλωτές μέσω του App Store της Apple, στην πραγματικότητα δεν είναι μια εφαρμογή για το κοινό. Απευθύνεται σε εκπαιδευμένους γιατρούς, οι οποίοι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να βοηθηθούν στη διάγνωση δερματικών παθήσεων.

Από το φθινόπωρο, η εφαρμογή διαθέτει ένα νέο τρικ - μπορεί να χρησιμοποιήσει την φωτογραφική μηχανή του iPhone για να αναγνωρίσει αυτόματα δερματικές παθήσεις, ή έστω να περιορίσει το εύρος των διαγνώσεων. Ο χρήστης τραβά π.χ. μια φωτογραφία ενός εξανθήματος και η εφαρμογή του δίνει μια λίστα με τις πιθανές διαγνώσεις, με βάση δεκαετίες ιατρικής έρευνας.

«Το VisualDx πρωτοπορεί στη διαγνωστική μέθοδο με το Core ML, αυτοματοποιώντας την ανάλυση της εικόνας του δέρματος για να βοηθήσει τους δερματολόγους με τις διαγνώσεις τους», τόνισε ο Κουκ.

Από ορισμένες απόψεις, το VisualDx προσφέρει μια γεύση του μέλλοντος της ιατρικής, όπου καυτό θέμα συζήτησης αποτελεί το κατά πόσον οι υπολογιστές και η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν να αυτοματοποιήσουν ένα από τα βασικά κομμάτια της ιατρικής επιστήμης: τον προσδιορισμό του προβλήματος.

Στο μέλλον, κάποιες από αυτές τις τεχνολογίες θα είναι διαθέσιμες και στους απλούς καταναλωτές, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να τραβήξουν φωτογραφίες του σώματός τους, να λάβουν απαντήσεις σε κάποια ερωτήματά τους και να μάθουν εάν έχουν ένα πρόβλημα που χρήζει ιατρικής φροντίδας ή ένα κοινό εξάνθημα, υποστηρίζει ο CEO του VisualDx και γιατρός Art Papier.

Το VisualDx αναπτύσσει αυτήν την περίοδο μια έκδοση αυτού του εργαλείου, που ονομάζεται Aysa, για κοινές δερματικές διαταραχές. «Οι καταναλωτές δεν θέλουν να “παίξουν τον γιατρό”. Θέλουν όμως να ξέρουν, αν πρέπει να τρέξουν στο νοσοκομείο με το παιδί τους το Σάββατο το βράδυ, ή μπορούν να περιμένουν μέχρι τη Δευτέρα για να επισκεφθούν τον παιδίατρό τους», υποστηρίζει ο Papier.

«Στην ουσία πρόκειται για εκπαίδευση και ταξινόμηση. Δεν είναι διάγνωση, δεν πιστεύουμε σε αυτό», συνεχίζει. «Τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια, δεν πρόκειται να πούμε στους ασθενείς, είστε εντάξει, δεν χρειάζεται να δείτε γιατρό.»

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman