• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Microsoft-Yahoο: Ακονίζουν μαχαίρια απέναντι στη Google

09:39 - 26 Φεβ 2010 | Συνεντεύξεις
Και μετά το «πράσινο» φως που έλαβαν οι δύο αμερικανικοί διαδικτυακοί κολοσσοί για τη συνεργασία τους στον τομέα της ιντερνετικής αναζήτησης από την Κομισιόν, οι Microsoft και Yahoo είναι έτοιμες να «παλέψουν» και να μείνουν προσηλωμένες στο κυνήγι των διαφημιστών.

Με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς που «αγγίζει» το 6,16% για τη Υahoo και το μόλις 3,17% για τη Bing, τη μηχανή αναζήτησης της Microsoft, οι δύο εταιρείες προετοιμάζονται να ριχτούν βαθιά στη μάχη του ανταγωνισμού, σε μία προσπάθεια να «εκθρονίσουν» τη Google, η οποία κρατάει το 85,78%.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, η Yahoo και η Microsoft πρέπει να εκσυγχρονίσουν τις μεθόδους αναζήτησης πληροφοριών ώστε να είναι πιο ακριβείς και καινοτόμες, αλλά και ταυτόχρονα να διαφημίζουν περισσότερο τη Bing. «Είναι δύσκολο να πείσεις τους καταναλωτές να βρουν ένα λόγο και να αλλάξουν συνήθειες και προϊόντα», δηλώνει ο Mark Read, διευθυντής ψηφιακής στρατηγικής στη WPP.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η WPP, αλλά και άλλοι μεγάλοι παίχτες της διαφημιστικής αγοράς, όπως οι Omnicom και Publicis, τάχθηκαν, αμέσως, υπέρ της συμφωνίας, αφήνοντας την Google στο περιθώριο. Ωστόσο, κάποιοι εκτιμούν ότι η συμφωνία αυτή θα μετατρέψει τη Yahoo σε έναν ακόμη όμιλο ΜΜΕ, ο οποίος θα εξαρτάται από τις διαφημίσεις που θα προσελκύει, πλήττοντας την αμιγώς ιντερνετική της εικόνα.

Θα βγει κανείς, άραγε, κερδισμένος;

Ακόμη και μικρή επιτυχία να έχει ένα τέτοιο «deal», και οι δύο εταιρείες θα βγουν κερδισμένες. Σύμφωνα με το eMarketer, οι Αμερικανοί διαφημιστές ξόδεψαν 10,8 δισ. δολάρια σε διαδικτυακές διαφημίσεις το 2009, ενώ η αγορά αναμένεται να αντλήσει 15,8 δισ. δολάρια μέχρι το 2014. Αν υποθέσουμε ότι το ποσοστό της Google μειωθεί στο 65%, τότε τα κέρδη θα είναι πολύ σημαντικά και για τους δύο ιντερνετικούς γίγαντες.

Ωστόσο, το μερίδιο της Google παραμένει σταθερό για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ της Yahoo έχει συρρικνωθεί από τότε που ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Microsoft.

Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν την περασμένη βδομάδα ότι η συμφωνία τους εγκρίθηκε χωρίς περιορισμούς τόσο από το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης όσο και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η σταδιακή εφαρμογή της αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2010 και να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2012.

Αλκμήνη Χατζηνάσιου

Τελευταία τροποποίηση στις 14:05 - 26 Φεβ 2010
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman