• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Με ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΕΠ

22:41 - 15 Μαρ 2020 | Ειδήσεις
Έκτακτα μέτρα σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ, με σκοπό την προστασία υπαλλήλων και πολιτών, υλοποιεί το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών, σε συνέχεια της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τη λήψη κατεπειγόντων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού.

Ειδικότερα, από τη Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2020, και μέχρι νεωτέρας τα ΚΕΠ θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, με ωράριο 7.30 πμ έως 15.00 μμ.

Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης (ραντεβού), ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών.

Επιπλέον, θα αναρτηθούν στην είσοδο των καταστημάτων ΚΕΠ και στις ιστοσελίδες των Δήμων τα τηλέφωνα επικοινωνίας μέσω των οποίων μπορούν να καλούν οι πολίτες για προσυνεννόηση ή πληροφορίες. Οι διευθυντές έχουν την ευθύνη της χρονικής ιεράρχησης για τη διεκπεραίωση των σχετικών αιτημάτων.

Σε σχετική ανακοίνωση, ο Υπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Θεοδωρικάκος έχει ήδη προχωρήσει στην έκδοση της σχετικής υπουργικής απόφασης και εγκυκλίου λειτουργίας, έπειτα από συνεννόηση με τον αρμόδιο Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργο Γεωργαντά.

Παράλληλα, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την εισαγωγή περαιτέρω ηλεκτρονικών υπηρεσιών στην πύλη «ΕΡΜΗΣ» (ermis.gov.gr), με στόχο την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μείωση προσέλευσής τους στα ΚΕΠ.

 

Διαβάστε επίσης:

 

Βρούτσης: Ηλεκτρονικά τα αιτήματα προς e-ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman