• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Συνεχίζουμε δυναμικά ... !

10:35 - 02 Ιουλ 2007 | Συνεντεύξεις
Με αιχμή του δόρατος την επέκτασή του στην λιανική, όπου ήδη ετοιμάζεται για να εγκαινιάσει το δεύτερο σήμα του, το Electroworld αλλά και την προσφορά επιπλέον υπηρεσιών προς όφελος του καταναλωτή σκοπεύει να συνεχίζει την πορεία του στην ελληνική αγορά ο όμιλος Κωτσόβολος, σύμφωνα και με τον Εμπορικό διευθυντή , κ. Chris Matthews.

Οι τιμές αποτελούν ένα σημαντικό πόλο έλξης του ενδιαφέροντος των καταναλωτών. Ωστόσο, συμφωνείτε κ. Chris Matthews, ότι δεν είναι και το μοναδικό όπλο που χρησιμοποιούν για να διατηρήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον τους;

Η τιμή δεν είναι το μόνο εργαλείο στη αγορά που κινούμαστε αλλά παραμένει πολύ σημαντικό, και στόχος μας είναι να είμαστε οι πιο φθηνοί της αγοράς, αξιοποιώντας την πανευρωπαϊκή αγοραστική μας δύναμηκαι τα χαμηλά λειτουργικά μας κόστη. Για να είναι όμως πιστοί οι πελάτες μας δεν αρκούν αυτά, η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Έχουμε επενδύσει σημαντικά σε αυτό και μόνο αυτή τη χρονιά κάναμε πάνω από50,000 ώρες εκπαίδευση στο προσωπικό μας, επίσης πρόσφατα κερδίσαμε το βραβείοτης KPMG «Εργοδότης της χρονιάς». Για τον ίδιο λόγο διεξάγουμε έρευνα mystery shop στα καταστήματα μας κάθε μήνα ώστε να είμαστε σίγουροι ;oti τα standards μας παραμένουν υψηλά για τους πελάτες μας.

Εδώ και καιρό ο ανταγωνισμός στον κλάδος σας έχει «κτυπήσει» κόκκινο. Υπάρχουν περιθώρια νέων εξελίξεων;

Πιστεύω ότι η ελληνική αγορά είναι πολύ ενδιαφέρουσα, μια από τις πιο δυναμικές της Ευρώπης. Αναπόφευκτα θα δούμε αλλαγές καθώς οι πελάτες γίνονται πιο απαιτητικοί, ζητώντας μεγαλύτερη ποικιλία και καλύτερες τιμές και service. Το πώς θα αντιδράσουν οι ανταγωνιστές μας είναι δική τους υπόθεση και δεν με αφορά να το σχολιάσω. Πραγματικά σέβομαι τον Έλληνα καταναλωτή, τον θεωρώ πολύ πληροφορημένο και εκεί βρίσκεται η εστίαση μου, όχι στους ανταγωνιστές μου.

 Η ενδυνάμωσή σας στη λιανική αποτελεί ως γνωστόν μία από τις βασικότερες προτεραιότητες του ομίλου dixons. Στο πλαίσιο αυτό, ποια είναι τα επόμενα πλάνα σας για την ελληνική αγορά;

Διαθέτουμε 2 Brands στην Ελλάδα, τη Κωτσόβολος και την Electroworld. Η Κωτσόβολος είναι ο ηγέτης στης αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικώνκαι συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας ανοίγοντας νέα Mega Stores, ανακαινίζοντας τα υπάρχοντα καταστήματα και αναπτύσσοντας το δίκτυο Franchise όσο το δυνατόν πιο γρήγορα ώστε να μπορούμε να εξυπηρετούμε ακόμα περισσότερους πελάτες. Λανσάρουμε επίσης μέσα στις επόμενες εβδομάδες την ιστοσελίδα της Κωτσόβολος www.kotsovolos.gr

Η Electroworldείναι η νέα μας αλυσίδα, με το πρώτο κατάστημα που ανοίγει στη Θες/νικη και με δύο ακόμα στην Αθήνα.Αυτά είναι μεγάλα καταστήματα με πολλές επιλογές για τους πελάτες μας και σημαντικα μεγάλους χώρους αφιερωμένους στο computing, τις τηλεπικοινωνίες και τη νέα τεχνολογία σε όλες τις κατηγορίες. Αυτή θα είναι μια αλυσίδα που θα λειτουργεί ανεξάρτητα από τη Κωτσόβολος και θα διαθέτει τη δική της ιστοσελίδα : www.electroworld.gr.

Πόσο ικανοποιημένος είστε από την έως τώρα σας οικονομική πορεία;

Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη πρόοδο μας αυτή τη χρονιά, αφού είχαμε αύξηση πωλήσεων 17 % και αύξηση πωλήσεων για ισοδύναμο αριθμό καταστημάτων 7%.Τα κέρδη μας επίσης αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με τη προηγούμενη χρονιά.

Όσον αφορά στις προβλέψεις μας για το νέο έτος, επικεντρώνομαι στο να δώσω στους πελάτες μας τις καλύτερες τιμές και το καλύτερο service της αγοράς - και ελπίζω ότι τα οικονομικά αποτελέσματα θα ακολουθήσουν!

Σε σχέση με τα μερίδια αγοράς είμαστε σαφώς οι ηγέτες της αγοράς.


Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

Penna Reporter Mamamia CityWoman