• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Oι υπηρεσίες After Sales της Citroen στην υπηρεσία του πελάτη της γαλλικής φίρμας

09:40 - 23 Απρ 2020 | Αυτοκίνητο
Οι υπηρεσίες After Sales της Citreon παραμένουν σε πλήρη λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις για την περαιτέρω διευκόλυνση των πελατών.

Συγκεκριμένα, η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone “MyCitroen App” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroën, δίνει την δυνατότητα oι πελάτες της φίρμας να κλείσουν ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen,  εύκολα και γρήγορα μέσα από το Smartphone, το Tablet ή τον Υπολογιστή.

Ιδιαίτερα, σε ένα αντικειμενικά δύσκολο περιβάλλον, με την τρέχουσα κατάσταση που έχει επιβάλλει η απειλή της εξάπλωσης του ιού και έχοντας σε προτεραιότητα την υγεία των πελατών, αλλά και των εργαζόμενων, η Citroën προσφέρει λύσεις για τη συντήρηση, την επισκευή και την παροχή βοήθειας επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων. Με τον τρόπο αυτό, η Citroën, στο πλαίσιο ασφαλούς λειτουργίας που επιβάλλουν οι κρατικές επιταγές, επιθυμεί να συμβάλλει στη διασφάλιση της κινητικότητας των δημοσίων λειτουργών, αλλά και των πελατών για τους οποίους το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο ακόμα και αυτές τις ημέρες του περιορισμού των μετακινήσεων.

Σύμφωνα με το Διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι πιστοποιημένες εγκαταστάσεις και αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής με την υποχρεωτική χρήση γαντιών, τις αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων που κινούνται στους χώρους της Citroën ακόμα και στην αναμονή για την παραλαβή ή την παράδοση του αυτοκινήτου, είναι απόλυτη προτεραιότητα για όλους.

Η χρήση του website (Citroen Online Booking), καθώς και της εφαρμογής MyCitroen (διαθέσιμη στο Android Market και στο Apple Store), δίνει πρόσβαση στις κρατήσεις και τον προγραμματισμό των ραντεβού, προκειμένου να πραγματοποιηθεί συντήρηση ή κάποια επισκευή, κατά τη διάρκεια ισχύος των περιοριστικών μέτρων που αφορούν στην κυκλοφορία των πολιτών. Επιπλέον, ενημερωτικά αξίζει να σημειωθεί πως και η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου στο 210 9461209.

Η Citroën προσφέρει τους παραπάνω τρόπους επικοινωνίας και προγραμματισμού των ραντεβού για τακτική συντήρηση, επιθεώρηση, έλεγχο ή επισκευή του αυτοκινήτου, δίνοντας λύσεις σε κάθε ανάγκη μέσα στο πρωτόγνωρο αυτό πλαίσιο με τα μέτρα του περιορισμού των μετακινήσεων.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman