• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Ο Πρώτος Τρικύλινδρος Εν Σειρά Κινητήρας της Opel έκανε το Ντεμπούτο του Πριν από 25 Χρόνια στο MAXX

11:04 - 22 Ιουν 2020 | Αυτοκίνητο
Το MAXX ήταν ένα πρωτότυπο μελλοντικό αυτοκίνητο πόλης. Αντί της χρήσης πάνελ από πρεσαριστό ατσάλι, το αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από εξελασμένο αλουμίνιο, κάτι που επέτρεπε την εύκολη παραγωγή τμημάτων διαφόρων μεγεθών και σχημάτων στο εργοστάσιο.

Οι αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών για χαμηλή κατανάλωση και οι συνεχώς αυστηρότεροι κανονισμοί για τις εκπομπές CO2 έχουν καταστήσει δημοφιλείς τους πολύ αποδοτικούς, τρικύλινδρους κινητήρες. Η Opel προσφέρει τέτοια μηχανικά σύνολα σε όλη τη γκάμα επιβατικών οχημάτων της, βενζινοκίνητα ή diesel. Το νέο Astra θεωρείται ακόμα και πρωταθλητής στις εκπομπές CO2 στην κατηγορία του.

«Το νέο Astra είναι πιο αποδοτικό από ποτέ, με έως 21% χαμηλότερες εκπομπές CO2» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller. «Πέντε από τους επτά κινητήρες εκπέμπουν λιγότερο από 100g CO2 / km στον κύκλο NEDC. Με τις νέες γενιές κινητήρων και κιβωτίων του, το Opel Astra θέτει πρότυπα χαμηλών εκπομπών ρύπων». Η Opel απαριθμεί 25 χρόνια στην εξέλιξη τρικύλινδρων κινητήρων. Όλα ξεκίνησαν το 1995 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, με το Opel MAXX.

Πριν από είκοσι πέντε χρόνια, οι τρικύλινδροι κινητήρες – ακόμα και οι ατμοσφαιρικοί – ήταν ακόμα πολύ σπάνιοι, παρά τα εγγενή πλεονεκτήματά τους έναντι των τετρακύλινδρων, όπως η μεγαλύτερη απόδοση, το μικρότερο βάρος και οι μειωμένες απώλειες λόγω τριβών. Το σκηνικό άρχισε να αλλάζει δραματικά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, όταν η Opel αποκάλυψε το MAXX, ένα καινοτόμο, πρωτότυπο όχημα πόλης του μέλλοντος, με προηγμένο, τρικύλινδρο, βενζινοκινητήρα.

Το MAXX και ο “high tech” κινητήρας του εξέπληξαν τους επισκέπτες της Γενεύης. Λιγότερο από 12 μήνες αργότερα, η Opel ξάφνιασε για μία ακόμα φορά τον κόσμο, ανακοινώνοντας την πρόθεσή της να φέρει τον “in-line triple” στη μαζική παραγωγή. Με την απόφαση αυτή η Opel έγινε ο πρώτος Ευρωπαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων που εξέλιξε ένα σύγχρονο τρικύλινδρο κινητήρα σε επίπεδο παραγωγής.

Το MAXX ήταν ένα πρωτότυπο μελλοντικό αυτοκίνητο πόλης. Αντί της χρήσης πάνελ από πρεσαριστό ατσάλι, το αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από εξελασμένο αλουμίνιο, κάτι που επέτρεπε την εύκολη παραγωγή τμημάτων διαφόρων μεγεθών και σχημάτων στο εργοστάσιο.

Ο κλωβός, μερικώς ακάλυπτος, ήταν αποτέλεσμα της συγκόλλησης των τμημάτων και περιελάμβανε τη σχεδίαση εξωτερικού και εσωτερικού.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman