• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

O Nίκο Ρόσμπεργκ, ο παγκόσμιος πρωταθλητής στην Formula1 το 2016 πατάει γκάζι με ηλεκτρικό της VW

17:59 - 14 Οκτ 2020 | Αυτοκίνητο
Ο Nico Rosberg, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 του 2016, βρέθηκε στο τιμόνι του ID.R, του πλήρως ηλεκτρικού αγωνιστικού μονοθέσιου της Volkswagen.

Στο περιθώριο του αγώνα της Formula 1 στην πίστα του Nürburgring, στο Eifel, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, έλαβε χώρα ένα πολύ ιδιαίτερο happening: o Nico Rosberg, o Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 του 2016, είχε την ευκαιρία να βρεθεί στο τιμόνι του ID.R, του πρωτοποριακού, πλήρως ηλεκτρικού αγωνιστικού μονοθέσιου της Volkswagen. Ο Nico Rosberg, έκανε ένα γύρο στην πίστα του Grand Prix με το πανίσχυρο, 500 kW (680 PS) μονοθέσιο, όντας στην αρχή διστακτικός, αλλά το πλατύ του χαμόγελο στο τέλος πρόδιδε τόσο την έκπληξη όσο και την ευχαρίστησή του.

Ο Rosberg, δηλώνει παθιασμένος με την ηλεκτροκινητικότητα και έχει επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε πιο καθαρές τεχνολογίες από τότε που αποσύρθηκε από τη Formula 1. Μεταξύ άλλων, ίδρυσε το “Greentech Festival” – μια εκδήλωση αειφορίας. Ο 35χρονος γοητεύεται ιδιαίτερα από εταιρείες με καινοτόμες λύσεις και βιώσιμες ιδέες στον τομέα της κινητικότητας. Στο Nürburgring, αποδέχθηκε την πρόσκληση της Volkswagen να βρεθεί στη θέση του οδηγού του ID.R ως πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, νυν δοκιμαστής αυτοκινήτων και influencer. Ο Rosberg, δήλωσε αργότερα στα κανάλια κοινωνικών μέσων του ότι το αυτοκίνητο είχε το είδος της απόδοσης που είχε βιώσει μόνο σε ένα μονοθέσιο της Formula 1.

«Πάει λίγος καιρός από τότε που οδήγησα ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στη βροχή, αλλά στο ID.R ένιωσα αμέσως σαν ένα ψάρι στο νερό. Είναι φανταστικό να το οδηγείς», είπε ο Rosberg μετά εμπειρία του. «Η πρόσφυση, η επιτάχυνση, η δύναμη - ήταν όλα πολύ γνωστά», είπε ο Nico, που κέρδισε 23 Grand Prix κατά τη διάρκεια της καριέρας του στη Formula 1. «Συγχαρητήρια στους μηχανικούς της Volkswagen, οι οποίοι έχουν κάνει σημαντική πρωτοποριακή εργασία στον τομέα της ηλεκτροκινητικότητας με το ID.R. Η δουλειά του Motorsport είναι πάντα να εξελίσσει την κινητικότητα στο σύνολό της. Πρέπει να είναι η πλατφόρμα δοκιμών και εξέλιξης, προκειμένου να μεταφερθεί η τεχνολογία στην παραγωγή. Αυτό ακριβώς συνέβη με το ID.R και σίγουρα αυτό έχει περάσει και στο ID.3. Θα μπορούσα να με φανταστώ με ένα ID.3 για την οικογένειά μου», ολοκλήρωσε.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman