Οι τιμές καταναλωτή το Μάρτιο στις ΗΠΑ εκτιμάται ότι αυξήθηκαν 0,6%, που είναι η μεγαλύτερη άνοδος από τον Απρίλιο του 2006, έναντι ανόδου 0,4% το Φεβρουάριο. Επίσης, ο δομικός δείκτης τιμών καταναλωτή, από τον οποίο εξαιρούνται οι κλάδοι τροφίμων και ενέργειας προσδοκάται πως ενισχύθηκε 0,2% για δεύτερο συνεχή μήνα.
Το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι επίσης στραμμένο στη δημοσιοποίηση των εταιρικών αποτελεσμάτων στον κλάδο της υψηλής τεχνολογίας, με τις International Business Machines (ΙΒΜ), τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών υπολογιστών παγκοσμίωςκαι Yahoo!, την ιστοσελίδα με τις περισσότερες επισκέψεις στο διαδίκτυο, να δέχονται πιέσεις πριν ανακοινώσουν αποτελέσματα.
Τα κέρδη των εταιρειών του δείκτη S&P 500 αυξήθηκαν το πρώτο τρίμηνο κατά 3,1%, που είναι το χαμηλότερο από την αντίστοιχη περίοδο του 2002.
Στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, οι ευρωπαϊκές χρηματαγορές δέχονται πιέσεις, καθώς οι επενδυτές φαίνεται ναφοβούνται πως το χθεσινό ράλι που έστειλε τον πανευρωπαϊκό δείκτη Stoxx 600 σε υψηλό 6,5 ετών, παραβλέπει τις πραγματικές συνθήκες της εταιρικής ανάπτυξης.
Τα κέρδη των εταιρειών του δείκτη Stoxx 600 εκτιμάται ότι θα αυξηθούν κατά μέσο όρο 5,6% αυτή τη χρονιά, έναντι ανόδου της τάξης του 14,6% το 2006.
Οι εθνικοί δείκτες υποχωρούν σε 15 από τις 18 ευρωπαϊκές αγορές. Ειδικότερα, στο Λονδίνο ο FTSE 100 υποχωρεί κατά 0,76% στις 6.466,8 0μονάδες, στο Παρίσι ο Cac σημειώνει πτώση 0,53% στις 5.831,10 μονάδες, ενώ στη Φρανκφούρτη ο Dax διαμορφώνεται στις 7.307,19 μονάδες, καταγράφοντας απώλειες της τάξης του 0,42%.
Όσον αφορά τα επιχειρηματικά, ανοδικά κινείται η μετοχή της Coca-Cola στην αγορά της Γερμανίας, καθώς η μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών παγκοσμίως, ανακοίνωσε αυξημένα κέρδη και πωλήσεις πρώτου τριμήνου.
Αναλυτικότερα, άνοδο της τάξης του 14% σημείωσαν τα κέρδη της Coca-Cola, χάρις στις υψηλότερες πωλήσεις στην Ασία και την Ευρώπη. Συγκεκριμένα, τα καθαρά της κέρδη ανήλθαν στα 1,26 δις δολάρια ή 54 λεπτά ανά μετοχή, έναντι κερδών 1,11 δις δολαρίων ή 47 λεπτών ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.
Επίσης, οι πωλήσεις της σημείωσαν σημαντική άνοδο, της τάξης του 17%, στα 6,1 δις δολάρια, καθώς κατάφερε να αναστρέψει τη συρρίκνωση των πωλήσεων στην Ιαπωνία, από όπου αποκομίζει το 20% των κερδών της, μετά το λανσάρισμα νέας διαφημιστικής καμπάνιας για το αναψυκτικό της Georgia Coffee.
Στο ίδιο μήκος κύματος, κέρδη καταγράφει η Tesco, μετά την ανακοίνωση ότι σημείωσε αυξημένα κέρδη το σύνολο της χρήσης στις 1,89 δισ. λίρες, λόγω της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων και της πώλησης περισσοτέρων οργανικών τροφών και ρούχων.
Στον αντίποδα, απώλειες καταγράφει η Debenhams, μετά την ανακοίνωση ότι θα αποτελέσματα του 2007 θα είναι κατώτερα των προσδοκιών των αναλυτών, καθώς και η Pirelli, μετά την «εθελούσια εξοδο» της AT&T από την εξαγορά μεριδίου στην Telecom Italia.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr