«Τα προηγούμενα χιλιόμετρα πριν από το σημείο του δυστυχήματος, ο συρμός κινείτο με 192 χ.α.ώ.», ανέφερε το δικαστήριο στην ανακοίνωσή του, επισημαίνοντας πως «τα φρένα είχαν ενεργοποιηθεί λίγα δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα».
Από τα δεδομένα που περιέχονται στα μαύρα κουτιά προκύπτει πως ο μηχανοδηγός της ταχείας μιλούσε στο τηλέφωνο με έναν άλλο εργαζόμενο των σιδηροδρόμων τη στιγμή που συνέβη ο εκτροχιασμός και κατά τα φαινόμενα «συμβουλευόταν έναν χάρτη», σύμφωνα με τους ερευνητές.
Με βάση την εξέταση των μαύρων κουτιών προκύπτει πως «ο μηχανοδηγός την ώρα του δυστυχήματος συνομιλούσε στο τηλέφωνο με ένα μέλος του προσωπικού της εταιρείας σιδηροδρόμων Renfe, κατά τα φαινόμενα έναν ελεγκτή», ο οποίος του έδινε οδηγίες και «φαίνεται πως συμβουλευόταν έναν χάρτη, ή κάποιο παρόμοιο έντυπο», σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε το δικαστήριο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr