Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Disney ανέφερε τη Δευτέρα (19/7) ότι οι λεγόμενες προκαταβολικές αγορές ήταν οι ισχυρότερες στην ιστορία της εταιρείας.
Περίπου το 40% των δαπανών αφορούσε τις διαδικτυακές προσφορές της, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών streaming Disney+, Hulu και ESPN+.
Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι έλαβε δεσμεύσεις από όλες τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες για την υπηρεσία Disney+. Η Disney αναμένεται να εισαγάγει μια χαμηλότερη τιμή, με διαφημιστική υποστήριξη για την υπηρεσία, το κόστος για την οποία ανέρχεται στα 8 δολάρια το μήνα, αργότερα φέτος.