Η εταιρεία είχε άνοδο 15% στις πωλήσεις στα 34,1 δισ. γουάν (4,7 δισ. δολάρια) για το β' τρίμηνο, έναντι εκτιμήσεων για 33,3 δισ. γουάν.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 43% στα 5,2 δισ. γουάν.
Ο ηγέτης της ηλεκτρονικής αναζήτησης στην Κίνα, εκμεταλλεύεται την ανάκαμψη της διαφήμισης και των καταναλωτικών δαπανών μετά την πανδημία.
Αυτό συμβαίνει παρά τις αυξανόμενες αναταράξεις στην δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο που εμφανίστηκαν τους προηγούμενους μήνες, από την υψηλή ανεργία έως την κρίση της αγοράς ακινήτων.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, oι επενδυτές προς το παρόν επικεντρώνονται στις φιλοδοξίες της Baidu για την τεχνητή νοημοσύνη, δεδομένου ότι η κινεζική εταιρεία απέδειξε την εγχώρια ηγετική της θέση παρουσιάζοντας τον Μάρτιο έναν αντίπαλο της ChatGPT με την ονομασία Ernie.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr