Το νέο terminal στο Ικόνιο μετατρέπεται σε ένα διεθνές λιμάνι transit φορτίου οχημάτων, στο οποίο ήδη διακινείται το 78% των διεθνών οχημάτων, έναντι 12% του 2001 και 43% του 2006, σημειώνει στην ανακοίνωση ο ΟΛΠ και επισημαίνει ότι το transit φορτίο Α΄ εξαμήνου 2011 αναμένεται να οριστικοποιηθεί αυξητικά στο +18,37%, παρά την κρίση και τα γεγονότα στην Ιαπωνία. Αντιθέτως, για το ίδιο διάστημα το εγχώριο φορτίο αναμένεται να έχει πτώση (-52,98%).
Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. μαζί και με το παλαιό car-terminal στην περιοχή Διαχείρισης Γ1 (Δραπετσώνα), αποκτά μια συνολική δυναμικότητα 192.140 τ.μ. και εξυπηρέτησης 10.000 αυτοκινήτων, τονίζει η ανακοίνωση
Με αφορμή την ολοκλήρωση των έργων, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης δήλωσε ότι “Με την ολοκλήρωση των έργων του νέου car-terminal ο Πειραιάς καθίσταται το μεγαλύτερο και πλέον σύγχρονο car-terminal της Μεσογείου” και επισήμανε ότι “μετά το ΣΕΜΠΟ και την Κρουαζιέρα αποκτά ένα ακόμα λιμάνι διεθνών προδιαγραφών, με τους πιο υψηλούς δείκτες περιβαλλοντικής προστασίας”
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr