• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Cool Club & KidsCom: Η αγορά των παιδικών σε νέα ρότα

08:54 - 10 Ιουλ 2020 | Επιχειρήσεις
Μια καινοτομία στον τρόπου που «στήνεται» ένα φυσικό σημείο πώλησης αλλά και σχέδιο για δυναμική επέκταση δικτύου σε όλη την Ελλάδα μέσω εταιρικών καταστημάτων και Franchise, φέρνει τo επιχειρηματικό δίδυμο Σταύρου Καφούνη και Μάκη Μιγιωνή.

Πιο συγκεκριμένα ο  Σταύρος Καφούνης, πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Αθήνας, με πολυετή πείρα στο χώρο της χονδρικής, με εταιρίες όπως η Recaro, Μaclaren, Joie στα βρεφικά είδη και ηλεκτροκίνητων οχημάτων (Automotive Solutions) και ο Μάκης Μιγιωνής, Διευθύνων Σύμβουλος της 2ΧΜ Ελλας ΕΠΕ με πολυετή πείρα στο χώρο του ρούχου και του υποδήματος με συμβόλαια αποκλειστικής συνεργασίας με εταιρίες όπως η Crocs και η Superga και παρουσία σε Ελλάδα, Κύπρο και Τουρκία, προχωρούν σε ένα επενδυτικό σχέδιο στον κλάδο των παιδικών «κλειδώνοντας» παρουσία σε μια αγορά που όλα δείχνουν ότι θα έχει σημαντικές μεταβολές και ανακατατάξεις το επόμενο διάστημα, ενώ καταγράφει ισχυρές αντοχές σε σχέση με τον περιορισμό της ζήτησης.

Το ενδιαφέρον μάλιστα είναι ότι η νέα αυτή πρόταση έρχεται να διεκδικήσει μερίδα σε μια αγορά με έντονη παρουσία πολυεθνικών όπως η Zara και Orhestra.

«H νέα αυτή πρόταση που παρουσιάστηκε εν μέσω πανδημίας, αποδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εμπιστοσύνη του σχήματος στο μέλλον της ελληνικής οικονομίας  καθώς και οτι η Ελληνική επιχειρηματικότητα μπορεί να δημιουργήσει νέες μοντέρνες προτάσεις αρπάζοντας τις ευκαιρίες και παρουσιάζοντας ένα μοναδικό project που δεν έχει να ζηλέψει  τίποτα από τους μεγάλους ομίλους του εξωτερικού» αναφέρει η ανακοίνωση που δίνει το στίγμα.

Το δίκτυο θα έχει την επωνυμία Cool Club & Kidscom και αποτελεί μια όσμωση φυσικού σημείου με ψηφιακό κατάστημα από δυο επιχειρηματίες που ξέρουν πολύ καλά την αγορά αλλά και τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν το επόμενο διάστημα. «Είναι μία νέα σύγχρονη επιχειρηματική πρόταση στο χώρο της βρεφικής και παιδικής αγοράς, αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας, η οποία ενοποιεί το φυσικό κατάστημα με την ψηφιακή εμπειρία του e-shop και έρχεται να καλύψει το κενό που δημιουργείται από τις ραγδαίες ανακατατάξεις που συντελούνται στο χώρο της λιανικής σε ευρωπαϊκό επίπεδο» αναφέρει η ανακοίνωση που συνοδεύει την έναρξη της νέας αυτής πορείας στο χώρο των παιδικών, όπου η εκτίμηση είναι ότι θα υπάρξουν ηχηρές αλλαγές.

Η νέα πρόταση

Το πρώτο concept store Cool Club & Kidscom του ομίλου Sakarino Hellas,μια επένδυση που ξεπέρασε τις 300.000 ευρώ,  εγκαινιάστηκε στην στην Αγία Παρασκευή (Χαλανδρίου 3), σε ένα χώρο που περιλαμβάνει όλη  τη γκάμα των προϊόντων που χρειάζονται οι νέοι γονείς για τα παιδιά τους σε κάθε ηλικία, υιοθετόντας τις νέες τεχνολογίες σε έναν λιτό και λειτουργικό χώρο 1.200 τμ. Οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιιρία να επιλέξουν ανάμεσα από μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε τιμές που προσφέρουν την προσιτή πολυτέλεια.

Ο πρακτικός και λειτουργικός σχεδιασμός του καταστήματος, συνδιάζεται κατασκευαστικά με την χρήση υλικών, φιλικών προς το περιβάλλον. Το eco-friendly δάπεδο είναι κατασκευασμένο από Ινδονησιακό αλλιευτικό δίχτυ και όλες οι ηλεκτρικές εγκαταστάσεις, λειτουργούν με συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας.

Έχουν τοποθετηθεί 20km καλωδίων και 15 οθόνες, εκ των οποίων οι  4  touch screen, ώστε οι καταναλωτές να έχουν μια άψογη τεχνολογική εμπειρία, που συνδιάζει τόσο την φυσική όσο και την ηλεκτρονική γνωριμία με τα προϊόντα.  Ένα μεγάλο video wall, συνδέει τους δυο ορόφους.  Όλο το προσωπικό του καταστήματος διαθέτει tablet, μέσω των οποίων ο καταναλωτής μπορεί να κάνει τις αγορές του, να πληρώσει και να παραλάβει τα εμπορεύματα μαζί με την απόδειξη στην έξοδο του καταστήματος, χωρίς να χρειαστεί να σταθεί στην ουρά του ταμείου, ή ακόμη και να τα παραλάβει σπίτι του. Ουσιαστικά

Αξίζει να σημειωθεί ότι το «Cool Club»  είναι ένα διεθνές brand που δημιουργήθηκε το 2001 από τους σχεδιαστές της  εταιρείας SMYK με τζίρο που ξεπερνάει τις 350 εκατ. Euro και περισσότερα από 340 καταστήματα σε 20 χώρες και εξειδικεύεται στην ένδυση και υποδήση για παιδιά ηλικίας 0 εώς 14 ετων. Με την επέκταση μάλιστα του νέου δικτύου στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα διεκδικήσει ισχυρά μερίδια από την αγορά που μέχρι σήμερα έχουν παρουσία μεγάλες μπράντες όπως η Zara.

Το νέο project της Sakarino Hellas περιλαμβάνει την ένδυση της Cool Club, τα προϊόντα της Kidscom και τα υποδήματα της Crocs δημιουργώντας έτσι μια πολύ ισχυρή πρόταση στο χώρο της λιανικής στην Ελληνική βρεφική και παιδική αγορά.

Εκτός απο το 1ο κατάστημα που άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό στις αρχές Ιουνίου, 5 ακόμα καταστήματα  είναι στο στάδιο της ανακατασκευής προκειμένου να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, ενώ στα επόμενα δυο χρόνια στόχος της εταιρείας είναι το άνοιγμα 35 ακόμα καταστημάτων σε σημεία όλης της χώρας. Ανάλογα μάλιστα το μέγεθός τους θα δίνεται έμφαση στην αντίστοιχη γκάμα προϊόντων. Δηλαδή σε πιο μικρά σε εμβαδό καταστήματα θα αναπτύσσονται οι κωδικοί ρούχων και παπουτσιών crocs.

Επίσης, τo concept θα ενεργοποιηθεί, μέσω ιδιόκτητων καταστημάτων σε κεντρικά σημεία και Malls, καθώς και μέσω franchise stores. Μάλιστα όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρίας για την έναρξη της νέας αυτής προσπάθειας,  έτσι δίνεται «η δυνατότητα σε καταστήματα λιανικής ανα την επικράτεια να αποκτήσουν ενα πλήρες κατάστημα βρεφικής και παιδικής φροντίδας, επιλέγοντας τα προϊόντα εκείνα που ικανοποιούν περισσότερο τις αναγκες της κάθε περιοχής. Πρόκειται για μια επενδυτική πρόταση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά και της αγοράς.»

Γιώργος Αλεξάκης

 
 
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman