Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το εν λόγω εργο αφορά την κατασκευή Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Κιάτο Ροδοδάφνη από χ.θ. 28+000 έως χ.θ. 67+870 και από Χ.Θ. 79+000 έως Χ.Θ. 91+500 (με σήραγγες Δερβενίου, εκτός σήραγγας Αιγίου, αξίας 150.542.000 εκ. ευρώ.
Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή της υποδομής της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων και η αποκατάσταση του Τοπικού Οδικού Δικτύου.
Πιο συγκεκριμένα τα έργα που θα εκτελεστούν είναι:
* η κατασκευή των χωματουργικών έργων της σιδηροδρομικής γραμμής σε όλο της το μήκος αυτής,
* οι αναγκαίες εργασίες για την απόδοση στην κυκλοφορία όλων των οδών καθώς και των οδικών τμημάτων που εξυπηρετούν την κυκλοφορία της Νέας Εθνικής Οδού,
* οι απαραίτητες Σιδηροδρομικές Γέφυρες,
* όλα τα απαραίτητα μικρά τεχνικά έργα,
* οι αναγκαίες προσωρινές παραλλαγές της γραμμής για την κατασκευή των έργων,
*τα έργα αποχέτευσης-αποστράγγισης καθώς και η αποκατάσταση του τοπικού αρδευτικού δικτύου, όπου αυτό διακόπτεται από τις εργασίες κατασκευής της Σιδηροδρομικής Γραμμής,
*οι σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου και συγκεκριμένα, τέσσερα στόμια εισόδου και εξόδου και δύο υπόγεια τμήματα μήκους 592,50μ. και 464μ. αντίστοιχα.
Επίσης προβλέπεται η κατασκευή ενός cut & cover στην περιοχή του Καθαρονερίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr