• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Μένουμε Σπίτι: Νηστίσιμο delivery με ασφάλεια

13:48 - 06 Απρ 2020 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Πολλαπλές επιλογές για όσους επιλέξουν το delivery ως λύση φαγητού προσφέρει η αλυσίδα l’artigiano ειδικά τώρα που «μένουμε σπίτι». Εν μέσω Σαρακοστής η αλυσίδα προσφέρει Νηστίσιμες πίτσες που έχουν ως βάση 100% φυτικό τυρί. Μάλιστα το κοινό έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει τη νηστίσιμη πίτσα της αρεσκείας του επιλέγοντας τα υλικά που επιθυμεί και προσθέτοντας ως βάση το 100% φυτικό τυρί.

Πρόσφατα, στο μενού της l’artigiano, συμπεριλήφθηκε και η νέα πίτσα Verde που χάρη στα ολόφρεσκα, ψητά κολοκυθάκια, τα μανιτάρια και τις μελιτζάνες αποτελεί ιδανική λύση για όσους νηστεύουν.

Προσφέροντας ακόμα περισσότερες νηστίσιμες επιλογές η l’artigiano προτείνει μακαρονάδες, με γαρίδες, κόκκινη σάλτσα ή μανιτάρια αλλά και γευστικές και υγιεινές σαλάτες με διαλεχτά και φρέσκα υλικά, όπως η σαλάτα Natura, μια πρόσφατη «άφιξη» στον κατάλογο του brand.

Επιπλέον, η l’artigiano προτείνει φρεσκοψημένα breadsticks με ακαταμάχητο μείγμα σκόρδου και μπαχαρικών αλλά και τραγανή foccacia με ελαιόλαδο, φρέσκια ρίγανη και δροσερό dip ντομάτας, επισφραγίζοντας τις νηστίσιμες προτάσεις της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.

Επίσης η l’artigiano ξεκίνησε μια  νέα ASMR 360 καμπάνια  επικοινωνίας, που επιμελήθηκε η 4WiseMonkeys.  Έτσι δίνει «βήμα» στις συνταγές της l’artigiano να μιλήσουν κατευθείαν στο κοινό με το μήνυμα «Το αυθεντικό φαγητό δεν χρειάζεται περιγραφή, μιλάει από μόνο του». 

Η τεχνική του  ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) είναι ίσως το πιο Hot trend στο YouΤube το τελευταίο διάστημα και βασίζεται στην ανταπόκριση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε συγκεκριμένους ήχους. Η τεχνική με την οποία ακούγονται οι ήχοι του φαγητού της l’artigiano, σε συνδυασμό με την εικόνα, ενεργοποιούν συγκεκριμένα σημεία του εγκεφάλου που ξυπνούν τις αισθήσεις.  

Με αυτό τον τρόπο αντί να περιγράφει κάποιος εκφωνητής το φαγητό της l’artigiano, ακούγεται ο πραγματικός ήχος των φρέσκων υλικών από τη στιγμή που παρασκευάζονται για να δώσουν μία πραγματική αποτύπωση του αυθεντικού φαγητού, μιας και η όσφρηση ή η γεύση δεν μπορούν να μεταφερθούν από την τηλεόραση ή το digital περιβάλλον. Και γι’ αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε κανένας τεχνητός ήχος στα υλικά της καμπάνιας, παρά μόνο οι πραγματικοί ήχοι του φαγητού που παρασκευάστηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. 

Τα TVCs, παραγωγή της Avion Films, συμπληρώνονται από digital amplifications με youtubers που παράγουν τη δική τους l’artigiano ASMR εμπειρία. Έτσι, οι YouΤubers  έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν l’artigiano, όχι από τον παραδοσιακό κατάλογο που θα επέλεγαν το φαγητό τους με το μάτι, αλλά από τον ειδικό ηχητικό κατάλογο με τους αυθεντικούς ήχους των παρασκευών που δημιουργεί το αίσθημα της πείνας με την ακοή. 

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman