• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Το προσφυγικό "διώχνει" τους μεγάλους πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

12:56 - 27 Νοε 2015 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Με τον κίνδυνο να χάσει τους κυριότερους πελάτες εμπορευματικών μεταφορών βρίσκεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω της προσφυγικής κρίσης.

Εδώ και μία εβδομάδα δεν έχει περάσει από τα σύνορα Ελλάδας – πΓΔΜ ούτε ένα βαγόνι του ΟΣΕ με εμπορεύματα (ούτε επιβάτες φυσικά) καθώς οι σιδηροδρομικές γραμμές είναι υπό κατάληψη από μετανάστες που αρνούνται να μετακινηθούν από αυτές. Κανένα από τα φορτία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει φτάσει στον προορισμό του, ενώ οι μεγάλοι πελάτες της Cosco και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως είναι η HP και η SONY είναι πλέον «στα κάγκελα». Οι διαβουλεύσεις με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και εκπροσώπους των μεγάλων εταιρειών είναι καθημερινές με την ελληνική πλευρά να αδυνατεί να παράσχει διαβεβαιώσεις ότι το πρόβλημα θα λυθεί. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι σε θέση να τηρήσει την δική της πλευρά της συμφωνίας χωρίς δική της υπαιτιότητα, ωστόσο ο αντίκτυπος θα είναι ολέθριος για τη χώρα. Η δυσπιστία που προκαλείται στους πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πλέον μη αναστρέψιμη και η αξιοπιστία της χώρας έχει βυθιστεί, χωρίς πολλές πιθανότητες διάσωσης.

Στελέχη του κλάδου των διαμεταφορών εκτιμούν ότι οι μεγάλοι πελάτες της Cosco και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που επέλεξαν το λιμάνι του Πειραιά για τη διακίνηση των προϊόντων τους και στη συνέχεια τη σιδηροδρομική τους μεταφορά με τελικό προορισμό την κεντρική και βόρεια Ευρώπη, είναι ένα βήμα πριν την αποχώρηση. Λίγη σημασία έχει για εταιρείες του μεγέθους της HP εάν θα αποζημιωθούν για τη ζημιά που έχουν υποστεί. Αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι να λάβουν έμπρακτες διαβεβαιώσεις ότι το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα και ότι τα εμπορεύματά τους δεν θα «κατασκηνώσουν» ξανά στα βόρεια σύνορα της Ελλάδας. Ωστόσο η ελληνική πλευρά αδυνατεί να προσφέρει αυτές τις διαβεβαιώσεις, καθώς η επίλυση του προβλήματος δεν βρίσκεται μόνο στα δικά της χέρια και έτσι ο δρόμος για την έξοδο των μεγάλων πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φαίνεται ότι είναι πλέον ανοιχτός.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman