Η διοίκηση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ), λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων στο πλαίσιο έκτακτων μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας, με σκοπό τον περιορισμό της διάδοσης του κορονοϊού, αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών, ανακοίνωσε τα εξής:
«Σύμφωνα με την αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133//οικ.20764/7-11-2020 εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών και στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού (COVID-19), κατά το χρονικό διάστημα από 7/11/2020 έως και 30/11/2020, το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες για το ως άνω χρονικό διάστημα εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
Κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών, είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας τόσο από τον πολίτη όσο και από τους υπαλλήλους του Δημοσίου.
Για να κλείσουν ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν:
Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αποστείλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση είτε ταχυδρομικά.