• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Το Google Assistant τώρα αναλαμβάνει και τηλεφωνικά ραντεβού

08:00 - 10 Μαϊ 2018 | Τεχνολογία
Ακόμα μια επανάσταση από τη Google: λανσάρει νέο λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο μπορεί να πραγματοποιεί τηλεφωνικές κρατήσεις για λογαριασμό των χρηστών, μιλώντας στο τηλέφωνο... εκ μέρους τους.

Το λογισμικό παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών IO της εταιρείας, με τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Sundar Pichai να γνωστοποιεί ότι το Google Duplex θα λειτουργήσει πειραματικά μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Οι ειδικοί λένε ότι -εάν πράγματι λειτουργεί- το Google Duplex θα μπορούσε να δώσει στην επιχείρηση ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων εικονικών βοηθών.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, το κοινό άκουσε δύο ηχογραφημένους διαλόγους, με τον ηλεκτρονικό βοηθό να κλείνει ραντεβού σε ένα κομμωτήριο και στη συνέχεια να κάνει κράτηση σε ένα εστιατόριο, μιλώντας σε δύο υπαλλήλους.

Μάλιστα σε μία από τις περιπτώσεις το Google Assistant μίλησε με έναν υπάλληλο που φάνηκε να μπερδεύεται από τις τόσο «ευθείες» ερωτήσεις.

Το σίγουρο είναι ότι η φωνή του λογισμικού ακουγόταν πολύ πιο φυσική από ό,τι στο παρελθόν και περιλάμβανε αρκετά «εε…» και άλλους παρόμοιους ήχους που συνήθως χρησιμοποιούνται στην ανθρώπινη ομιλία.

Σε καμία περίπτωση δεν σύστησε τον εαυτό του ως μηχανή.

«Εάν ολοκληρωθεί σωστά, θα εξοικονομήσει χρόνο για τους χρήστες και θα παράξει μεγάλη αξία για τις επιχειρήσεις», τόνισε ο κ. Pichai.

Πρόσθεσε ότι αρχικά το λογισμικό θα χρησιμοποιηθεί για να καλεί τις επιχειρήσεις ώστε να επιβεβαιώσει τις ώρες λειτουργίας τους τις ημέρες των αργιών, και να ενημερώσει αυτόματα τις πληροφορίες στις αντίστοιχες ιστοσελίδες της Google.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman