• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

VesselsValue.com: Πρώτος παγκοσμίως με όρους μεταφορικής ικανότητας (dwt) το 2013 ο Ελληνόκτητος στόλος – στα 101 δις. η αξία του

13:42 - 05 Φεβ 2014 | Ναυτιλία
Κάθε προηγούμενο ρεκόρ σε αγορές και ναυπηγήσεις πλοίων έσπασαν οι Έλληνες εφοπλιστές το 2013 επενδύοντας συνολικά πάνω από 19 δισ. δολ., ανανεώνοντας το στόλο, ο οποίος εκτιμάται σε αξία στο σύνολό του στα 101 δισ. δολ., σύμφωνα με την την online εταιρεία αξιολόγησης πλοίων VesselsValue.com.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με VesselsValue.com, η αξία του ελληνόκτητου στόλου, που είναι πρώτος παγκοσμίως με όρους μεταφορικής ικανότητας (dwt) εκτιμάται στα 101,039 δισ. δολ. (με ημερομηνία 8 Ιανουαρίου) και βρίσκεται μπροστά απ’ όλες τις υπόλοιπες ναυτιλιακές δυνάμεις του πλανήτη.
 
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο ιαπωνικός στόλος με αξία 89,11 δισ. δολ. και στην τρίτη θέση ο κινεζικός με αξία 72,6 δισ. δολ. Την τέταρτη θέση καταλαμβάνει ο γερμανόκτητος στόλος, η αξία του οποίου ανέρχεται στο ποσό των 53,2 δισ. δολ. και ακολουθούν η Σιγκαπούρη, η Νορβηγία και η Νότια Κορέα, με στόλους αξίας 30,4 δισ. δολ., 29,6 δισ. δολ. και 28,6 δισ. δολ. αντίστοιχα. Η αξία του παγκόσμιου στόλου ανέρχεται στα 659,6 δισ. δολ. 
 
Ανά κατηγορία
Ανά τύπο πλοίου την πρώτη θέση με βάση την αξία τους καταλαμβάνουν οι Ελληνες στα δεξαμενόπλοια (αξία στόλου33,67 δισ. δολ.) και στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), η αξία των οποίων ανέρχεται στα 11,05 δισ. δολ, ενώ στα Bulkers προηγούνται οι Ιάπωνες (50,6 δισ. δολ.) και στα containerships οι Γερμανοί (32,65 δισ. δολ.). Τέλος, στα πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG) την πρώτη θέση καταλαμβάνουν οι Νορβηγοί (αξία στόλου 4,31 δισ. δολ.).
Τελευταία τροποποίηση στις 13:53 - 05 Φεβ 2014
Penna Reporter Mamamia CityWoman