• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Στο «κόκκινο» οι ελληνικές ναυτιλιακές μετοχές στη Wall Street Κύριο

12:09 - 24 Σεπ 2020 | Ναυτιλία
«Λύγισαν» οι περισσότερες ναυτιλιακές εισηγμένες, ελληνικών συμφερόντων, κατά τη χθεσινή αμερικανική χρηματιστηριακή συνεδρίαση, στην οποία οι βασικοί δείκτες κατέγραψαν συντριπτικές απώλειες.

Ειδικότερα, ο Dow Jones υποχώρησε κατά 1,92%, ενώ ο Nasdaq «βούλιαξε» κατά 3,02%.

Αναφορικά με τις ελληνικές ναυτιλιακές μετοχές, τις μεγαλύτερες απώλειες κατέγραψε η Globus Maritime Limited (ξηρό φορτίο), συμφερόντων της οικογένειας Φειδάκη, η οποία διολίσθησε κατά 10,94%, κλείνοντας στα 0,11 δολάρια.

Ακολούθησε η Tsakos Energy Navigation (tankers), συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Τσάκου με πτώση 7,51% στα 7,51 δολάρια. Σημειώνεται ότι χθες η ναυτιλιακή ανακοίνωσε τα αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου και παρότι τα κέρδη της έφτασαν σε επίπεδα - ρεκόρ, ήταν χαμηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών.

Πιέσεις ασκήθηκαν στην Pyxis Tankers (tankers), συμφερόντων του εφοπλιστή Βαλέντιου Βαλέντη, η οποία έπεσε κατά 5,19% στα 0,77 δολάρια, ενώ η Gaslog (LNG), συμφερόντων του Πήτερ Λιβανού, έχασε 5,10% στα 2,79 δολάρια. 

Απώλειες άνω του 4% σημείωσαν η Top Ships (tankers), συμφερόντων του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη (-4,46% στο 1,07 δολάριο) και η Seanergy Maritime Holdings (ξηρό φορτίο), συμφερόντων του Σταμάτη Τσαντάνη (-4,29% στα 0,41 δολάρια). 

Τέλος, με πτώση που ξεπέρασε το 3% κινήθηκαν η Navios Maritime Acquisition Corporation (tankers), συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου (-3,88% στα 3,96 δολάρια) και η Performance Shipping (tankers), συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού (-3,54% στα 0,58 δολάρια).

«Κόντρα στο ρεύμα» πήγαν ελάχιστες εισηγμένες και αυτές που ξεχώρισαν είναι η Global Ship Lease (containers), συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Γιουρούκου (+2,66% στα 5,79 δολάρια), η Euroseas (containers), συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα (+2,21% στα 2,31 δολάρια) και η Diana Shipping (ξηρό φορτίο), συμφερόντων της οικογένειας Παληού (+2,17% στο 1,41 δολάριο).

Οι θετικές συνεδριάσεις των προηγούμενων μηνών βοήθησαν τις ναυτιλιακές μετοχές, όπως και την πλειονότητα του αμερικανικού χρηματιστηριακού ταμπλό, να καλύψουν τις σημαντικές απώλειες που κατεγράφησαν, με το «ξέσπασμα» της πανδημίας. Ωστόσο, ο Σεπτέμβριος αποδεικνύεται πτωτικός μήνας, καθώς ο αντίκτυπος του κορονοϊού διατηρείται περισσότερο απ' όσο αναμενόταν και δεν είναι σαφές το πότε η παγκόσμια οικονομία θα επανέλθει σε ρυθμούς ανάκαμψης.

Γιώργος Γεωργίου

 

Τελευταία τροποποίηση στις 17:20 - 24 Σεπ 2020
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman