• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

5 μύθοι για τη διατροφή των παιδιών

10:24 - 13 Ιουλ 2016 | Trends
Όσα πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε, αν θέλουμε τα παιδιά μας να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες για μια ζωή!

Μύθος Νο1: Τα παιδιά πρέπει να αδειάζουν το πιάτο τους

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αναγκάζουμε ένα παιδί να φάει όλη την ποσότητα που έχουμε σερβίρει. Μια τέτοια συμπεριφορά μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε λανθασμένες διατροφικές επιλογές και αύξηση του βάρους. Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, οι γονείς αποφασίσουν τι θα φάει το παιδί, όμως το πόσο θα φάει είναι δική του απόφαση! Εφόσον τα γεύματα που σερβίρετε είναι υγιεινά και θρεπτικά μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι έχετε κάνει σωστά τη δουλειά σας και να αφήσετε το παιδί να επιλέξει πόσο θα φάει, υπακούοντας στο αίσθημα της πείνας. Με αυτό τον τρόπο θα μάθει να υπακούει στις εντολές σημάδια που στέλνει το σώμα του.

Μύθος Νο2: Εϊναι σκόπιμο να «κρύβουμε» τα λαχανικά στα φαγητά των παιδιών

Τριμμένα λαχανικά στον κιμά ή τον πουρέ... Είναι ένας εύκολος τρόπος να προσθέσουμε έξτρα θρεπτικά συστατικά στη διατροφή του παιδιού μας όμως δεν εξυπηρετεί έναν άλλο βασικό στόχο: να διδάξει στα παιδιά τη γεύση και την αξία των λαχανικών. Αντί γι' αυτό, είναι προτιμότερο να βάζουμε συχνά τα λαχανικά στο τραπέζι μας με διάφορους ευφάνταστους τρόπους και να δείχνουμε πόσο τα απολαμβάνουμε εμείς οι ίδιοι. Μπορεί να χρειαστεί να περάσει αρκετός καιρός όμως κάποια στιγμή θα αρχίσουν σταδιακά να ακολουθούν το παράδειγμά μας.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο mamamia.gr

 

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman