Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019 10:22:09 ΠΜ
  • ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Θυμάμαι κάποτε εδώ και πολλά χρόνια, λίγο πριν την έναρξη των Ολυμπιακών αγώνων σε κάποια χώρα, έναν αθλητή, δρομέα μεσαίων αποστάσεων, ο οποίος δήλωσε στα ηλεκτρονικά μέσα και τους αθλητικογράφους, πως δεν είχε χρήματα και κανείς, από τους αθλητικούς παράγοντες της χώρας του, δεν είχε ενδιαφερθεί για το αν έχει μαζί του τα σωστά αθλητικά υποδήματα για να τρέξει. Είναι γνωστό ότι οι ευγενείς στην αρχαία Ελλάδα, στήριζαν τους αθλητές με διάφορα υλικά αγαθά, εκτός από τις τιμές που τους απένειμαν.

Σύμφωνα, με δημοσιεύματα του Ιαπωνικού τύπου, η Yahoo Japan ενώνει της δυνάμεις της με την Google, με στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού οίκου που θα συνδυάζει την υψηλή τεχνολογία του μηχανισμού Search της Google, με το δημοφιλές ιαπωνικό περιεχόμενο και υπηρεσίες της Yahoo.


Σύμφωνα με την Columbus media, εταιρία παροχής υπηρεσιών, σε συνεργασία με τα 28 ανεξάρτητα μέλη της σε 24 χώρες, συγκέντρωσε και ανέλυσε τα στοιχεία τηλεθέασης των 64 αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2010.


Οι δύσκολες και σκληρές αποφάσεις της ελληνικής κυβέρνησης via Μνημονίου, είναι σίγουρο ότι δεν είναι αρεστές στους Έλληνες πολίτες, αλλά και στην κυβέρνηση, που αναγκάστηκε να τις υιοθετήσει και να τις εφαρμόσει προκειμένου κάποια μέρα να ζήσουμε (τουλάχιστον τα παιδιά μας), σε μια διαφορετική, οικονομικά βιώσιμη, αξιοκρατική, δίκαιη και αδιάφθορη Ελλάδα.


Αυτό, που μπορεί να επιτύχει η δημόσια ομολογία ενός super star – όσον αφορά το αγαπημένο του χόμπι και τη σχέση του με αυτό – στις πωλήσεις ενός προϊόντος, είναι ανεπανάληπτο. Ιδιαίτερα όταν προέρχεται από το ίνδαλμα εκατομμυρίων νέων σε όλο τον κόσμο, τον ποδοσφαιριστή David Beckham.


Οι θαρραλέες επιχειρήσεις, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την κρίση για να μετατρέψουν το τμήμα πωλήσεών τους, σε λιγότερο κοστοβόρο και πιο αποδοτικό.


Μπορεί στην αντίληψη της κοινωνίας των ανδρών, οι ξανθιές να θεωρούνται πιο διασκεδαστικές, ωστόσο φαίνεται πως οι μελαχρινές αμείβονται καλύτερα και τυγχάνουν μεγαλύτερης αποδοχής στην αγορά εργασίας, αφού θεωρούνται ως πιο έξυπνες, σοβαρές, αλλά και ευδιάθετες, από τους περισσοτέρους άνδρες.


Οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι για την παγκόσμια οικονομία, με την ευρωζώνη να αποτελεί το επίκεντρο της ανησυχίας για τα στελέχη των επιχειρήσεων. Παρόλα αυτά οι περισσότεροι προβλέπουν πως οι επιχειρήσεις τους θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται.

O Έλληνας καταναλωτής γίνεται πιο μεγάλος (σε ηλικία), πιο έξυπνος και πιο ευαίσθητος στις τιμές των προϊόντων, με αποτέλεσμα να αναδιαμορφώνεται το τοπίο στην ελληνική αγορά.

Όπως είναι φυσικό, οι χορηγοί του παγκοσμίου κυπέλου ποδοσφαίρου του 2010 στη Νότια Αφρική, προσέβλεπαν στη μέγιστη δημοσιότητα γύρω από τα brands τους, ιδιαίτερα στο διαδίκτυο. Ο θόρυβος (buzz: ειδικός όρος του μάρκετινγκ) που ανέμεναν να δημιουργήσουν επισκιάστηκε σε πρώτη φάση από τους ανταγωνιστές τους, οι οποίοι δημιούργησαν διάφορα θέματα για συζήτηση μέσω του διαδικτύου πριν από τους αγώνες. Αλλά, όπως φαίνεται, αυτό δεν αποτέλεσε εμπόδιο για τους μεγάλους χορηγούς, όπως η Adidas, η Budweiser κλπ. ώστε να ανακάμψουν.

Πιστεύατε, πριν από μερικά χρόνια, ότι θα έρθει η στιγμή που θα σας δινόταν η δυνατότητα μέσω του τηλεφώνου σας, να σκανάρετε το barcode ενός προϊόντος και να λαμβάνετε επιπρόσθετες πληροφορίες αλλά και άμεση εξυπηρέτηση σχετικά με αυτό;


Σύμφωνα με ειδικούς, ο παραγωγικός ανταγωνισμός ήταν αυτός, που διέγειρε τους Αναγεννησιακούς καλλιτέχνες, όπως τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι, τον Μικελάντζελο, τον Ραφαέλο και τον Τισσιανό, να δημιουργήσουν τις αναλλοίωτες από τον χρόνο και θαυμαστές καινοτομικές τεχνοτροπίες κατά τη διάρκεια της Ιταλικής Αναγέννησης.


Σε όλο τον κόσμο τα στελέχη του marketing και των πωλήσεων πιέζονται από τις γενικές διευθύνσεις των επιχειρήσεων που εργάζονται, να κάνουν περισσότερα πράγματα με λιγότερα χρήματα. Την απαίτηση αυτή, πολλοί εξ ημών, την έχουμε βιώσει στο παρελθόν σε προηγούμενες κρίσεις. Αλλά η φύση της τρέχουσας κρίσης και οι αλλαγές που επέφερε  στο περιβάλλον του marketing και των πωλήσεων δεν έχουν προηγούμενο.


Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman