• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Καλλυντικά

ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

Mε την κορυφαία τεχνολογία Ultra Dry Technology για προστασία και αίσθηση στεγνής επιδερμίδας ακόμα και σε έντονες συνθήκες

Με αισιοδοξία ατενίζει τη χρονιά ο όμιλος Σαράντη σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν ο κ. Κώστας  Ροζακέας CFO & Deputy CEO και η κυρία Ελένη Παππά Investor Relations Manager χτες μιλώντας στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρίας η πτώση της ζήτησης δεν επηρέασε την εταιρία ενώ παράλληλα σχεδιάζονται επεκτάσεις σε νέες αγορές.

Καθαρά κέρδη ύψους 27,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,8% σε ετήσια βάση, προβλέπει ότι θα εμφανίσει φέτος η διοίκηση της Σαράντης, όπως αναφέρει το guidance που έδωσε στη σημερινή ετήσια ενημέρωση αναλυτών, στην οποία παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματά του για την χρήση του 2016 και την στρατηγική του.

To 2016 αποτέλεσε χρονιά ανανέωσης και εξέλιξης για την Παπουτσάνης, εδραιώνοντας την επωνυμία της στην αγορά και στην καρδιά του καταναλωτή, και την Δευτέρα 20/3/2017 η κίνηση αυτή αναγνωρίστηκε με την βράβευση της ως Superbrand 2016 στον κλάδο Προσωπικής Περιποίησης.

Το 2016 αποτέλεσε για τον Όμιλο Σαράντη άλλη μία χρονιά εντυπωσιακής πορείας, η οποία επιβεβαιώνει την αποτελεσματικότητα του επιχειρηματικού του μοντέλου.

Αντιστρέφεται το αρνητικό κλίμα που καταγράφεται το διάστημα 2014-2016 στη συνολική κατανάλωση καλλυντικών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της ICAP Group ΑΕ. Μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των καλλυντικών προϊόντων συγκαταλέγονται, κατά κύριο λόγο, οι τιμές πώλησης των προϊόντων σε συνδυασμό με το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών. Άλλοι παράγοντες που διαμορφώνουν τη ζήτηση είναι οι τάσεις της μόδας, η διαφήμιση των προϊόντων κλπ.

Μπορεί το εργοστάσιο της L’ Oreal να έκλεισε το 2000, ωστόσο η παρουσία του Γαλλικού κολοσσού είναι ενεργή και διαρκής στη χώρα. Διατηρεί το εμπορικό της τμήμα κι απασχολεί περίπου 500 εργαζόμενους. To 2015 ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα 121 εκατ. ευρώ.

Σημαντική αύξηση παρουσίασαν οι πωλήσεις της Dior Hellas για το 2016 επιβεβαιώνοντας την ισχυρή τάση ανάκαμψης που παρουσιάζει η ελληνική αγορά των ειδών πολυτελείας, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, η ελληνική θυγατρική της πολυεθνικής ξεπέρασε όλες τις εταιρείες του Οίκου Dior παγκοσμίως!

Το ΑΧΕ παρουσιάζει την υπηρεσία Instagroom Live, η οποία έρχεται για να δώσει στους άνδρες την ευκαιρία να πειραματιστούν και να ανακαλύψουν το δικό τους προσωπικό στυλ ακριβώς τη στιγμή που το χρειάζονται: μπροστά από τον καθρέφτη!

Στα 10,70 ευρώ, από 9,5 πριν αύξησε την τιμή-στόχο για τη μετοχή του Σαράντη η IBG, σε έκθεση στην οποία διατηρεί τη σύσταση Accumulate.

Το bioten γιορτάζει την αυτοπεποίθηση των γυναικών και σας προσκαλεί να «περπατήσετε με το κεφάλι ψηλά», γεμάτες σιγουριά, αγκαλιάζοντας το υπέροχο δώρο που σας χάρισε η φύση: τον εαυτό σας! Walk TALL και μαζί θα δημιουργήσουμε τη μεγαλύτερη αλυσίδα αυτοπεποίθησης για να εμπνεύσουμε ακόμα περισσότερες γυναίκες να περπατούν κάθε μέρα γεμάτες λάμψη και θετική ενέργεια!

Αύξηση πωλήσεων και προ φόρων και τόκων κερδών (EBIT), εμφάνισε το εννεάμηνο του 2016 η Σαράντης. Πρόκειται για μια πολύ εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων και των κερδών μιας εταιρίας που ασχολείται με τη λιανική αγορά σε περίοδο βαθειάς ύφεσης, μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος και πολύ χαμηλής κατανάλωσης.

Η πιο «αληθινή» ενέργεια του STR8, Spray your truth, αντλώντας έμπνευση από τo νέο άρωμα STR8 LIVE TRUE, προ(σ)κάλεσε χιλιάδες φίλους, να ζήσουν έντονα και να μοιραστούν την κάθε στιγμή τους μέσω συναρπαστικών διαγωνισμών. Η διαδικασία απλή: ο κάθε ενδιαφερόμενος χρειαζόταν απλά να ανεβάσει τη δική του αλήθεια ώστε να μπει στην κλήρωση και να κερδίσει όχι μόνο μοναδικά δώρα αλλά και εμπειρίες!

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman