• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Σε προηγούμενο άρθρο γράφαμε για το precision marketing και τη νέα στρατηγική του Joe Tripodi, που ηγείται του Marketing της εταιρίας παγκοσμίως, χρησιμοποιώντας με επιτυχία τα κοινωνικά δίκτυα. Στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε τα σημεία κλειδιά για να επιτύχει μια επιχείρηση στη νέα εποχή, την ενδυνάμωση της δέσμευσης και δικτύωσης των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας πέρα από τις εντυπώσεις τους κυρίως τις εκφράσεις τους.
Ιδού, λοιπόν μερικά από τα κορυφαία διδάγματα «εκφράσεων», που έμαθε η Coca-Cola, κατά τον Joe Tripodi :

Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman