• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Η φιλοδοξία, η ικανότητα, η αποφασιστικότητα και η επινοητικότητα, δεν έχουν σχέση με τις ετικέτες των φύλων. Γεγονός, το οποίο φαίνεται, όσο η παγκόσμια οικονομία μετατοπίζει το κέντρο βάρους της από τη σωματική δύναμη στη δύναμη του μυαλού. Οι γυναίκες εργαζόμενες συμμετέχουν, σε αυξανόμενο αριθμό, σε όλο και υψηλότερες βαθμίδες στην ιεραρχία των επιχειρήσεων. Οι γυναίκες σήμερα αποτελούν περίπου το μισό εργατικό δυναμικό των ΗΠΑ.


Ανεξάρτητα, από τον μεγάλο αριθμό των γυναικών που εισέρχονται στην αγορά εργασίας, πολλοί οργανισμοί εξακολουθούν να μην είναι πεπεισμένοι για τη θετική επίδραση της ισότητας των φύλων στην επιχείρηση. Η έρευνα της Bain, σε συνεργασία με το Harvard Business Review, (στην οποία αναφερθήκαμε σε προηγούμενο άρθρο) αποκαλύπτει, ότι ενώ οι περισσότεροι άνδρες και γυναίκες συμφωνούν ότι η ισότητα μεταξύ των φύλων είναι επιθυμητός στόχος, ωστόσο, οι γνώμες των δύο φύλων διαφέρουν όταν οι ερωτήσεις εστιάζονται, στο πόσο σημαντική είναι για τους οργανισμούς τους αυτή η ισότητα.


Η απόφαση της Google να σταματήσει την λειτουργία της στην Κίνα, ήταν αποτέλεσμα της λογοκρισίας της τελευταίας στο περιεχόμενο του γίγαντα της δικτυακής αναζήτησης. Βάζοντας έτσι, τέλος στο παιχνίδι μεταξύ Πεκίνου και Google και τις εικασίες, στο κατά πόσο η τελευταία, θα αποσυρθεί ολοκληρωτικά από τη μονομαχία της με την ηγεσία της Κίνας ή όχι.


Η τράπεζα Eurobank, καινοτομεί στο χώρο των δικτυακών (online),τραπεζικών προϊόντων. Μέσω μιας σύγχρονης - ζωντανής (live) σύνδεσης με την τράπεζα, μπορείτε να αποκτήσετε σε δέκα λεπτά, ένα πολλαπλών χρήσεων, πρωτοποριακό  λογαριασμό.


Στο παρελθόν, και ιδιαίτερα κατά την τελευταία δεκαετία, οι επιχειρήσεις επαινούντο για τις ιδέες τους. Οι ειδικοί εξυμνούσαν τη δύναμη του brainstorming και τις τεχνικές παραγωγής ιδεών. Οι άνθρωποι των επιχειρήσεων προσπαθούσαν να βελτιώσουν τη δημιουργική τους ικανότητα και συμπεριφορά. Και το 2009, ανακηρύχθηκε Έτος Δημιουργικότητας και Καινοτομίας, από την Ευρωπαϊκή Ένωση.


Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, πόσους διαφορετικούς ήχους ακούμε κατά τη διάρκεια της ημέρας; χιλιάδες. Ορισμένοι από αυτούς, μας εκνευρίζουν, όπως ο ήχος που κάνει η εξάτμιση μιας μοτοσυκλέτας ή ενός αυτοκινήτου ή οι φωνές ενός ζευγαριού που τσακώνεται. Άλλοι μας κάνουν και λυπόμαστε, όπως το απελπισμένο γάβγισμα ενός εγκαταλελειμμένου σκύλου, που απορεί και δεν καταλαβαίνει, πως από τη μια στιγμή στην άλλη, βρέθηκε, από τη ζεστή αγκαλιά του ασυνείδητου πρώην ιδιοκτήτη του, στο δρόμο. 

Είναι πλέον αποδεδειγμένο, ότι στη χώρα μας υπάρχει μια τεράστια δυσαναλογία, ζήτησης, δηλαδή αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών και προσφοράς προϊόντων/ υπηρεσιών, τόσο στα βασικά αγαθά και άλλα προϊόντα, όσο και στην αγορά των ακίνητων.


Οι άνθρωποι των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (mass media), ξεχνούν, ότι πελάτες τους είναι οι αναγνώστες, οι τηλεθεατές και γενικότερα το κοινό που τους παρακολουθεί. Όσοι εργάζονται στα ΜΜΕ, φαίνεται να πιστεύουν πως οι αναγνώστες, τηλεθεατές και χρήστες των Μέσων είναι προϊόντα που σερβίρουν στους πραγματικούς πελάτες τους, δηλ. τους διαφημιστές. Οπότε, χρόνια τώρα, αυτό που αποκαλούμε customer experience, για τους ανθρώπους των μέσων σημαίνει, να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για τους διαφημιστές, ανεξάρτητα αν αυτό ισχύει και για τους αναγνώστες, τηλεθεατές, χρήστες κλπ.


Με την αυξανομένη προσβασιμότητα στην πληροφόρηση που προσφέρει το διαδίκτυο, η διαδικασία αγοράς έχει αλλάξει δραστικά. Με αποτέλεσμα, οι κανόνες στο business-to-business (B2B) marketing, να έχουν αλλάξει επίσης.


Πολλές φορές έχουμε επισημάνει από αυτήν τη σελίδα, ότι τα προγράμματα πιστότητας σήμερα είναι περισσότερο επιβεβλημένα από ποτέ. Ιδιαιτέρα στον τραπεζικό κλάδο, όπου αφενός η οικονομική κρίση και αφετέρου η έλλειψη ρευστότητας των καταναλωτών, οδηγούν σε αδυναμία κατανάλωσης / αγοράς προϊόντων και κατά συνέπεια σε τραπεζικό δανεισμό και χρήση των πιστωτικών καρτών.


Με αφορμή την παγκόσμια Ήμερα της Γυναίκας, αναδημοσιεύουμε το παρόν άρθρο αφιερώνοντάς το στις γυναίκες καριέρας! Εδώ και αρκετές δεκαετίες, η παραδοχή πως οι άνδρες αποτελούν τον πυρήνα της οικονομικής τροφοδότησης των νοικοκυριών, έχει ξεπεραστεί. Οι γυναίκες παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της νέας πραγματικότητας, που τις θέτει όχι μόνο στο ίδιο επίπεδο στην αγορά εργασίας, αλλά σε πολλές περιπτώσεις σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Ωστόσο, το γεγονός αυτό φαίνεται πως δεν έχει γίνει αντιληπτό από τους μάνατζερ στον επιχειρηματικό κόσμο.

Ενώ οι καταναλωτές μείωσαν τις εξόδους και κατά συνέπεια τις δαπάνες για τη διασκέδαση εκτός σπιτιού το 2009, λόγω της οικονομικής κρίσης, παρόλα αυτά, η τάση αυτή,  δεν οδήγησε απαραίτητα στην αύξηση των εξόδων τους για τη διασκέδαση στο σπίτι. Η υιοθέτηση των Blu-ray, αυξήθηκε κατά 80 τοις εκατό από πέρυσι, όπως επίσης, αυξήθηκαν και οι ενοικιάσεις DVD, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, όπως δείχνει η πρόσφατη ερεύνα της Nielsen.


Η εικόνα της αγοράς, των λιανεμπορικών επιχειρήσεων και της πόλης της Αθήνας γενικότερα, αποτυπώνει αφενός την σκοτεινή πλευρά μιας άνευ προηγούμενου οικονομικής κρίσης, που οδήγησε στη συρρίκνωση της αγοραστικής δυνατότητας των  καταναλωτών, και αφετέρου την έλλειψη προστασίας των λιανικών επιχειρήσεων, έναντι του φαινομένου των πλανόδιων αλλοδαπών μικροπωλητών, οι οποίοι έχουν μετατρέψει το ιστορικό κέντρο, αλλά και τους άλλους εμπορικούς δρόμους της πόλης, σε ένα υπαίθριο, ακαλαίσθητο και, πάνω από όλα, παράνομο υπερκατάστημα.


Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman