• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Οι θαρραλέες επιχειρήσεις, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την κρίση για να μετατρέψουν το τμήμα πωλήσεών τους, σε λιγότερο κοστοβόρο και πιο αποδοτικό.


Μπορεί στην αντίληψη της κοινωνίας των ανδρών, οι ξανθιές να θεωρούνται πιο διασκεδαστικές, ωστόσο φαίνεται πως οι μελαχρινές αμείβονται καλύτερα και τυγχάνουν μεγαλύτερης αποδοχής στην αγορά εργασίας, αφού θεωρούνται ως πιο έξυπνες, σοβαρές, αλλά και ευδιάθετες, από τους περισσοτέρους άνδρες.


Οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι για την παγκόσμια οικονομία, με την ευρωζώνη να αποτελεί το επίκεντρο της ανησυχίας για τα στελέχη των επιχειρήσεων. Παρόλα αυτά οι περισσότεροι προβλέπουν πως οι επιχειρήσεις τους θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται.

O Έλληνας καταναλωτής γίνεται πιο μεγάλος (σε ηλικία), πιο έξυπνος και πιο ευαίσθητος στις τιμές των προϊόντων, με αποτέλεσμα να αναδιαμορφώνεται το τοπίο στην ελληνική αγορά.

Όπως είναι φυσικό, οι χορηγοί του παγκοσμίου κυπέλου ποδοσφαίρου του 2010 στη Νότια Αφρική, προσέβλεπαν στη μέγιστη δημοσιότητα γύρω από τα brands τους, ιδιαίτερα στο διαδίκτυο. Ο θόρυβος (buzz: ειδικός όρος του μάρκετινγκ) που ανέμεναν να δημιουργήσουν επισκιάστηκε σε πρώτη φάση από τους ανταγωνιστές τους, οι οποίοι δημιούργησαν διάφορα θέματα για συζήτηση μέσω του διαδικτύου πριν από τους αγώνες. Αλλά, όπως φαίνεται, αυτό δεν αποτέλεσε εμπόδιο για τους μεγάλους χορηγούς, όπως η Adidas, η Budweiser κλπ. ώστε να ανακάμψουν.

Πιστεύατε, πριν από μερικά χρόνια, ότι θα έρθει η στιγμή που θα σας δινόταν η δυνατότητα μέσω του τηλεφώνου σας, να σκανάρετε το barcode ενός προϊόντος και να λαμβάνετε επιπρόσθετες πληροφορίες αλλά και άμεση εξυπηρέτηση σχετικά με αυτό;


Σύμφωνα με ειδικούς, ο παραγωγικός ανταγωνισμός ήταν αυτός, που διέγειρε τους Αναγεννησιακούς καλλιτέχνες, όπως τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι, τον Μικελάντζελο, τον Ραφαέλο και τον Τισσιανό, να δημιουργήσουν τις αναλλοίωτες από τον χρόνο και θαυμαστές καινοτομικές τεχνοτροπίες κατά τη διάρκεια της Ιταλικής Αναγέννησης.


Σε όλο τον κόσμο τα στελέχη του marketing και των πωλήσεων πιέζονται από τις γενικές διευθύνσεις των επιχειρήσεων που εργάζονται, να κάνουν περισσότερα πράγματα με λιγότερα χρήματα. Την απαίτηση αυτή, πολλοί εξ ημών, την έχουμε βιώσει στο παρελθόν σε προηγούμενες κρίσεις. Αλλά η φύση της τρέχουσας κρίσης και οι αλλαγές που επέφερε  στο περιβάλλον του marketing και των πωλήσεων δεν έχουν προηγούμενο.


Η Samsung Electronics Co. προγραμματίζει να ξεπεράσει σε δαπάνες τις Intel Corp., International Business Machines Corp. and Sony Corp. προκειμένου να διευρύνει την παγκόσμια πρωτοκαθεδρία της στον τομέα κατασκευής memory chips και flat-panel displays. Ο  νοτιοκορεάτικος κολοσσός αποφάσισε την επέκταση του κεφαλαίου του για το 2010, στα 18 τρις won (15,6 δις δολάρια), από 8 τρις won το 2009. Η Samsung Electronics, η οποία έχει τη βάση της στην πόλη Suwon, της Νότιας Κορέας δήλωσε, σε πρόσφατη ανακοίνωση της, ότι οι δαπάνες της εταιρίας συμπεριλαμβανομένων αυτών για έρευνα και ανάπτυξη, θα αυξηθούν στα 26 τρις won το 2010.


Ακατανόητη είναι – κατά τη γνώμη μου – η επιβολή αγγελιόσημου στις διαφημίσεις στο internet. Με δεδομένη την ύφεση και τη μείωση των διαφημιστικών δαπανών στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, δεν καταλαβαίνω σε τι και σε ποιο ποσοστό, θα βοηθήσει τα δημοσιονομικά προβλήματα της χώρας η επιβολή ενός τέτοιου αντικινήτρου στη νέα τάση, που αναπτύσσεται ιδιαίτερα από νέους επιχειρηματίες στη χώρα μας.


Ποιο θα είναι άραγε το αποτέλεσμα ενός ενδεχόμενου μποϋκοτάζ των προϊόντων της BP; Η διαρροή χιλιάδων τόνων πετρελαίου στον κόλπο του Μεξικού, με αποτέλεσμα την καταστροφή κάθε είδους θαλάσσιας ζωής, καθώς και των ιχθυοκαλλιεργειών, κατά μήκος της ακτής όλων των αμερικανικών πολιτειών που βλέπουν στον κόλπο, έχει εξοργίσει τα καταναλωτικά και περιβαλλοντικά γκρουπ στις ΗΠΑ. Έτσι, καλούν τους αμερικανούς καταναλωτές να μποϋκοτάρουν τα προϊόντα της εταιρίας. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, για τις επιχειρήσεις εκείνες οι οποίες μολύνουν και καταστρέφουν το περιβάλλον, το μποϋκοτάζ αποτελεί ένα αποτελεσματικό τρόπο αντίδρασης των καταναλωτών, τον οποίο (οι επιχειρήσεις) πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη.


H DIAGEO Hellas, η κορυφαία εταιρεία premium αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα και τον κόσμο, εκδίδει τον τρίτο εν σειρά Κοινωνικό Απολογισμό της, παρουσιάζοντας τις δράσεις της σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και εταιρικής διακυβέρνησης για τα οικονομικά έτη 2007, 2008 και 2009. Η έκδοση περιλαμβάνει τη στρατηγική, τις πολιτικές και όλες τις δράσεις που καθιστούν την DIAGEO Hellas μια υπεύθυνη εταιρεία απέναντι στους καταναλωτές, τους πελάτες, τους εργαζόμενους, το ελληνικό κράτος και την κοινωνία συνολικά, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι οι αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης που διαπνέουν την εταιρεία μπορούν να συμβάλουν στη χάραξη επιτυχημένων στρατηγικών.


Πως θα σας φαινόταν, αν αυτό το καλοκαίρι ξαπλωμένοι στην πολυθρόνα της βεράντας σας απολαμβάνατε μια μπύρα φτιαγμένη, από την παλαιότερη συνταγή στον κόσμο, με το brand name Chateau Jiahu; Εμένα, θα μου άρεσε πολύ!


Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman