• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μια Ελληνική Αεροπορική εταιρία, σαν την Aegean Airlines, συγκεντρώνει την προτίμηση ενός μεγάλου ποσοστού των Ελλήνων ταξιδιωτών, οι λόγοι είναι πολλοί, ένας όμως αδιαμφισβήτητος λόγος είναι και η εικόνα της εταιρίας προς τους Έλληνες ταξιδιώτες. Στην προκειμένη περίπτωση η εικόνα ενισχύεται από τον τρόπο που επικοινωνεί τον προορισμό που τους μεταφέρει, το Λονδίνο. Θα σταθώ λοιπόν σ’ αυτήν την τελευταία επικοινωνιακή δουλειά της Aegean Airlines, που με κάνει να διασκεδάζω μεν, άλλα και να χαίρομαι δε, σαν άνθρωπος της επικοινωνίας για τη διαφημιστική της προέλευση.
Γίνεται; Και όμως γίνεται. Το είδαμε και αυτό, και το βλέπουμε καθημερινά να εξελίσσεται στα ΜΜΕ, και μας κάνει να αναρωτιόμαστε, μήπως ο ηγούμενος της μονής Βατοπεδίου Εφραίμ και ο βοηθός του μοναχός Αρσένιος, βρίσκονται σε λάθος χώρο και εξασκούν λάθος λειτούργημα, η στην προκείμενη περίπτωση επάγγελμα;
Το τεράστιο σε μέγεθος αλλά και οδυνηρό πλήγμα, το οποίο έπληξε την εικόνα του χρηματοοικονομικού οικοδομήματος παγκοσμίως, δεν είναι άλλο από τη μείωση του κύρους, της ασφάλειας των συναλλαγών, της εμπιστοσύνης και της διαφάνειας του, στα μάτια του κόσμου.
Η στροφή των αμερικανών καταναλωτών στα φθηνότερα προϊόντα, υποδαυλίζει το brand loyalty που έτρεφαν για τα premium.
Παρακολουθώντας την τελευταία διαφήμιση της ασφαλιστικής εταιρίας AXA, στην τηλεόραση, μου προκάλεσε μια ευχάριστη αίσθηση θαυμασμού αλλά και την ακόρεστη επιθυμία να θέλω να την ξαναδώ, με αποτέλεσμα να κάνω ζάπινγκ αναζητώντας την επί αρκετή ώρα.
Είναι γνωστό ότι η διαφήμιση μέσω του Internet, κοστίζει το 1/3 του κόστους διαφήμισης μιας ολοσέλιδης καταχώρησης σε κάποιο γκλάμουρ περιοδικό, πράγμα που στην ελληνική αγορά όπως δείχνουν τα πράγματα δεν έχει γίνει ακόμα αντιληπτό, πολλώ δε, όταν το αποτέλεσμα μιας διαφήμισης μέσω του Internet είναι πιο άμεσο, έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο και είναι τεκμηριωμένα μετρήσιμο, σε αντίθεση με το περιοδικό, η κάποιο άλλο medium.
Σε ένα από τα συχνά επαγγελματικά ταξίδια που έκανα κάποτε, από την Νέα Υόρκη στη Βοστόνη, όταν έφτασα στα γραφεία της εταιρίας που είχα ραντεβού, είδα ένα από τα πολυσυζητημένα την εποχή εκείνη, καφέ Starbucks δίπλα από το κτήριο που στεγαζόταν η εταιρία που έπρεπε να επισκεφτώ. Έχοντας λίγο χρόνο στη διάθεση μου αποφάσισα να δοκιμάσω τον περίφημο σε γεύση καφέ, τον οποίο είχα ακούσει ότι είχε.
Όταν σκέφτηκα το σημερινό θέμα, δεν μπόρεσα να μη θυμηθώ την περίφημη σκηνή από την ξεκαρδιστική κινηματογραφική κωμωδία του Blake Edwards, ‘’Η επιστροφή του ροζ πάνθηρα’’, με τον αξέχαστο Peter Sellers και τον Hebert Lom, στη σκηνή που εξελίσσεται δίπλα από τη λιμνούλα του ψυχιατρείου, στο οποίο μετά τις όσες, μύριες, ανεπανάληπτες γκάφες του επιθεωρητή Κλουζω, κατέληξε ο προϊστάμενος του, αρχηγός Ντρέιφους. Είναι η σκηνή οπού ο Κλουζω με την αξεπέραστη σε υποκριτική γαλλική προφορά του, λέει στον Ντρέιφους: ‘’αγαπητέ μου φίλε, σ’ αυτό τον κόσμο, υπάρχουν δυο είδη ανδρών, οι ηγέτες και αυτοί που τους ακλουθούν’’.
Με αφορμή την απάντηση ενός αναγνώστη, σε προηγούμενο άρθρο μου, που αναφερόταν στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, προκύπτει, ότι υπάρχει επιστημονικός και αξιόπιστος τρόπος αναγνώρισης για να μετρήσει κάποιος το ποσοστό αλκοόλ στο αίμα του, πέραν του εσχάτου της αστυνομίας. Είναι το Alco tester, μια συσκευή ελληνικής προέλευσης και πατέντας, η οποία διατίθεται από την εταιρία ALCOTESTER, με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
Οι φρούδες ελπίδες ορισμένων προϊόντων - υπηρεσιών στο σύγχρονο, μάρκετινγκ.
Το συγκριτικό πλεονέκτημα που οδήγησε σε νίκη τον Barak Obama, έναντι του αντίπαλου του John McCain, δεν είναι άλλο, από τη ξεκάθαρη διαφοροποίηση στην αντιμετώπιση του πιο καυτού προβλήματος των αμερικανών πολιτών, την οικονομική κρίση.
Τελευταία, σε μια από τις επισκέψεις μου στο σουπερμάρκετ της γειτονιάς μου, περιμένοντας υπομονετικά να έρθει η σειρά μου, δεν μπόρεσα να μην προσέξω μια καλοντυμένη, προφανώς ευκατάστατη κυρία, που ζήτησε να αγοράσει 150 γρ. του κιλού από κάποιο ακριβό τυρί, και αμέσως μετά, έναν κύριο που ζήτησε 2 κιλά από το ίδιο τυρί, λέγοντας στον υπάλληλο που τον κοιτούσε με απορία, αλλά και ευχαρίστηση, έτσι για ν' έχουμε.
Ίσως, η Νo1 σε πωλήσεις μπύρα στην Ελλάδα που οφείλει την επιτυχία της στο χρώμα του μπουκαλιού της, και όχι στο label.
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman